پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۷

کدخدایی جواب بهزاد نبوی را داد +عکس

دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 696953
سخنگوی شورای نگهبان معتقد است که فرش قرمز قانون برای نامزدهایی که مُرّ قانون را در انتخابات آتی مجلس رعایت کنند، پهن است.
به گزارش جهان نيوز، عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان با انتشار توئیتی پاسخ بهزاد نبوی، از چهره های فعال اصلاح طلب و محکومان فتنه 88 را داد. کدخدایی نوشته است: «آنها که واجد شرایط قانونی نامزدی در انتخابات هستند فرش قرمز قانون برایشان پهن است، اما آنان که مشمول موانع قانونی اند، خط قرمز قانون اجازه نمی دهد به خانه ملت وارد شوند.»



 
بهزاد نبوی چند روز پیش در اظهاراتی گفته بود: « طرف مقابل از خدا می‌خواهد که ما در انتخابات شرکت نکنیم؛ حالا بگوییم که ما به این شرط در انتخابات شرکت می‌کنیم که چنین یا چنان شود، قطعا نمی‌پذیرد. البته به نظر من آقای کدخدایی اشتباه می‌کند، این دوره باید فرش قرمز پهن کنند، چون در این دوره انتخابات پرشور، برای حفظ امنیت ملی ضروری است. با این فشارهایی که از خارج وارد می‌شود، اگر انتخابات پرشور نداشته باشیم، فشار به نظام و مردم خیلی زیادتر می‌شود. »
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
..
Iran, Islamic Republic of
کدخدایی بسیار خوب جواب تاج زاده را داده
Iran, Islamic Republic of
شورای نگهبان باید تمامی اصلاح طلبان را از تایید صلاحیت محروم کند این جماعت نشان داده اند که مستحق ورود در انتخابات نیستند!!
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
..... این جماعت قانون گریز فتنه 88 و تمامی فتنه ها تمامی ندارد..م.
Iran, Islamic Republic of
...
جواد
امیدواریم شورای نگهبان درست عمل کند و پاسخی برای خون شهدا و پاسخ در پیشگاه الهی داشته باشند
Iran, Islamic Republic of
اقا دست بردارید...!!!