پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۹

سردار اشتری: «ناجا» تنهاست/ دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب پای کار بیایند

يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب: 696900
فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس بر اساس قوانین و ضوابط انجام وظیفه می‌کند اما باید دیگر دستگاه‌های مسؤول در حوزه عفاف و حجاب هم پای کار بیایند.
سردار اشتری: «ناجا» تنهاست
به گزارش جهان نيوز، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، در پاسخ به دغدغه شهروندان در سامانه فارس من مبنی بر کم‌کاری ناجا در برخورد با بی‌حجابی و بدحجابی در «مترو» اظهار داشت: 26 دستگاه در حوزه عفاف و حجاب مسؤولیت دارند و باید از این دستگاه‌ها نیز مطالبه‌گری داشت.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی یکی از 26 دستگاه مسئول در این حوزه است که بنا به گفته مردم و برخی از مسئولان تاکنون وظیفه خود را به خوبی انجام داده است.

وی با تاکید بر این مطلب که نیروی انتظامی در این حوزه تنهاست؛ تاکیدکرد: باید دستگاه‌های دیگر هم پای کار بیایند؛ ناجا بر اساس قانون و ضوابط -حتی بیش از وظیفه اش- عمل کرده است اما باید دستگاه‌های دیگر هم کمک کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
United States
کار پلیس اصلا حجاب نیست و....
United States
...
Iran, Islamic Republic of
.ن.م.
محمد
Iran, Islamic Republic of
شما به فرامین الهی عمل می کنید پس همواره قدرت مطلق هستی باشماست و فقط این مهم است ولاغیر. دیگرانی که به وظایف شرعی و قانونی خودشون عمل نمی کنند در دنیا و آخرت شرمنده و سیاه روی هستند و طبق وعده الهی نتیجه کوتاهی خودشان را در دنیا و در زندگی خودشون و در اخرت خواهند دید.
Iran, Islamic Republic of
بنفع كاخ نشينان بزن بزن نكنيد جانم هم خدا با شماست هم خلق خدا
Iran, Islamic Republic of
مردم با شما هستند.
Iran, Islamic Republic of
اقای اشتری ان اتنصر الله ینصرکم ثانیا برخی از دستگاهها اجرای حکم خدا را ننگ می دانند و مسئله مهمی را سرسری گرفته اند که کار به اینجا رسیده که کار ها فقط بر روی دوش یک نهاد باشد
حسین
Iran, Islamic Republic of
...