پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

توضیح جهرمی درباره اینترنت رایگان زوج‌ها

يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 696781
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در اینستاگرام خود نوشت: تا آخر هفته آینده سایت ثبت‌نام اینترنت رایگان به زوج‌ها راه‌اندازی می‌شود.
توضیح جهرمی درباره اینترنت رایگان زوج‌ها
به گزارش جهان نيوز، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که صبح امروز نوید اهدای اینترنت رایگان به زوج‌هایی را که در این هفته ازدواج کنند داده بود، در اینستاگرام خود نوشت:
 
تروخدا رحم کنید، از صبح تا الان تلفن‌های دفتر ما کلا مشغوله
تا آخر هفته آینده سایت ثبت‌نام راه‌اندازی می‌شود تا در آن ثبت‌نام کنید و هدیه ناقابل ما تقدیم شود.

خیلی خوشحالم از دیدن این همه شوق. خیلی ممنون. 

پیشاپیش مبارک باشه. ازدواج سالم و جوان خیلی خوب است.


منبع:الف
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
پس می بینی فقط نباید گفت چرا بعضی ها از فضای مجازی می ترسند بعضی وقت ها هم نباید کاری که هنوز زمینه اش آماده نیست قول داد، در ضمن بعضی ها از جنبه بد فضای مجازی می ترسند مثل ترسیدن از تصادف، کسی از خودرو بدش نمی اید، یاد بگیریم حرف های حاشیه ای را ما نزنیم، ما فقط از ساختن، آماده شدن مهیا نمودن و... حرف بزنیم، از وظایفی که برعهده ماست. انتقادات را به جامعه شناسان و اهل فن بسپاریم.
Iran, Islamic Republic of
خب اینم تولید کار باید آمار بدن این همه کار تولید کردن جوانان رو از صبح تا شب و شب تا صبح پای اینترنت نشاندن این یعنی پیشرفت، تمدن و استقلال کشور دیگه چه انتظاری دارین از وزیر جوان
Iran, Islamic Republic of
آقا لطفا بپرسید ما با خانممان دوباره ازدواج کنیم شامل حال ما هم میشه ما قبلا دهه شصت ازدواج کرده بودیم دو گیگ هفتگی هم بدید بسمون میشه دست آقای وزیر درد نکنه!!!!