پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۲

رضایت خانواده میترا استاد شایعه است

شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 696671
وکیل اولیای دم میترا استاد درباره شایعه دریافت رضایت خانواده محمدعلی نجفی از خانواده میترا استاد با واسطه رئیس اهل حق توضیحاتی داد.
رضایت خانواده میترا استاد شایعه است
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مسعود حاج لوئی وکیل اولیای دم میترا استاد در رابطه با شایعه دریافت رضایت خانواده محمد علی نجفی از خانواده میترا استاد با واسطه رئیس اهل حق اظهار کرد: تمام صحبت‌ها در رابطه با دریافت رضایت، شایعه است و صحت ندارد.

او افزود: از این دست شایعات در فضای مجازی زیاد است که هیچ کدام صحت ندارد.
وکیل اولیای دم میترا استاد در پاسخ به این سوال که آیا خانواده نجفی برای دریافت رضایت اقدامی کرده‌اند؟ گفت: تاکنون آقای گودرزی وکیل مدافع نجفی دو مرتبه برای مذاکره مراجعه کرده است، اما به نتیجه‌ای نرسیدیم.

جاح لوئی تصریح کرد: اگر مطلب جدیدی باشد، به اطلاع همه خواهیم رساند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


claire
Japan
اگر رضایت دهیم می‌گویند باج گرفتند و رضایت دادند.
بله دقیقا همین نظر را دارم ، اگر مثل شهلا و ریحانه ، قاتل زن بود ، همه عالم و آدم تو ایران بسیج می شدند . که از طناب آویزانش کنند . و می کردند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چی میگی؟ داری ایرانی ها رو به مرد سالاری متهم می کنی؟؟
در مسئله ی شهلا جاهد و ریحانه جباری خیلی ها
تلاش کردند که رضایت اولیای دم را بگیرند اما متأسفانه موفق نشدند، این شکست را نمی شود، به عنوان بی توجهی ایرانیان به زنان قلمداد کرد.