جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

واعظی سلام گرم روحانی را به اردوغان رساند

شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 696659
محمود واعظی و رجب طیب اردوغان برتلاش برای افزایش حجم روابط تجاری ایران و ترکیه تاکید کردند.
واعظی سلام گرم روحانی را به اردوغان رساند
به گزارش جهان نيوز، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور عصر جمعه(11 مرداد) با "رجب طیب اردوغان " رئیس‌جمهور ترکیه دیدار و درباره راه‌های تقویت همکاری‌های دو کشور در همه عرصه‌های مورد علاقه گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.
 
واعظی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام گرم رئیس جمهوری اسلامی ایران به دولت و ملت ترکیه تاکید کرد که تهران از گسترش همکاری‌ها با آنکارا در همه عرصه‌ها استقبال می‌کند.

برگزاری دور بعدی اجلاس سران روند آستانه در ترکیه با حضور روسای جمهوری ایران، ترکیه و روسیه در آینده‌ای نزدیک و برگزاری کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و ترکیه در شهریورماه، از جمله موضوعات و محورهای مورد گفت‌وگو در این دیدار بود.

واعظی و رجب طیب اردوغان در این دیدار برتلاش برای افزایش حجم روابط تجاری ایران و ترکیه برمبنای هدفگذاری روسای جمهور دو کشور تاکید کردند.

آخرین تحولات منطقه و همکاریهای دوجانبه و چندجانبه با هدف تقویت ثبات، امنیت و توسعه منطقه از دیگر محورهای گفت وگوی رئیس دفتر رئیس‌جمهور اسلامی ایران و رئیس‌جمهور ترکیه بود.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ممد
United States
ترکیه یکی از همسایه های موثر در زمینه شکست تحریم آمریکا است. دوستی ترکیه را قدر بدانیم و سپاسگذار باشیم.