پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

عاقبت شوآف بچه پولدار با لامبورگینی! +فیلم

چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۴
کد مطلب: 696499
جوان پولداری که به همراه دوستش با یک لامبورگینی ۱۹۸ هزار یورویی در اتوبان شلوغی در انگلیس مشغول خودنمایی بود دچار حادثه شد.
عاقبت شوآف بچه پولدار با لامبورگینی! +فیلم
به گزارش جهان نيوز، خودنمایی و شوآف جوان خام با لامبورگینی ۱۹۸ هزار یورویی در یکی از اتوبان‌های شلوغ انگلیس حادثه‌ساز شد. این راننده که به همراه دوستش در حال تهیه ویدئو از شوآف خود و پخش آن در اسنپ چت بودند دقایقی بعد بر اثر انحراف خودرو دچار حادثه شدند.

در قسمت اول ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است این راننده را به همراه دوستش در حالی که با خودروی گرانقیمت خود با سرعت زیادی در اتوبان در حال رانندگی است و دوستش نیز رو به دوربین می‌خندد نشان می‌دهد. اما در کلیپ دوم در حالی که این خودروی لوکس از جاده منحرف شده و با وارد شدن به بوته‌ها و برخورد با درختان کنار جاده خسارت شدیدی به آن وارد شده است دیده می‌شود.

گفته می‌شود این دو جوان در حال رفتن به یک جشن عروسی بودند که در اتوبان M66 در نزدیکی رامسبوتوم در کلان شهر منچستر دچار سانحه شدند. در حالی که هنوز از سرنوشت راننده و سرنشین لامبورگینی گزارشی منتشر نشده است، اما پلیس در تاریخ ۲۸ جولای عکسی از این حادثه را در توئیتر منتشر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حیف ماشینه...
Iran, Islamic Republic of
چقدر شبیه آقازاده ها بودند؟
محمدهادی
Iran, Islamic Republic of
.....