پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳

جزئیات فرار دالتون ها از زندان کچویی کرج

چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب: 696494
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس گفت: اصل موضوع فرار چهار زندانی از زندان کچویی فردیس صحت دارد اما فرار از داخل زندان صورت نگرفته است.
جزئیات فرار دالتون ها از زندان کچویی کرج
به گزارش جهان نيوز، حسن جهانشاهلو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس گفت: اصل موضوع فرار چهار زندانی از زندان کچویی فردیس صحت دارد اما فرار از داخل زندان صورت نگرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس ضمن رد کردن خبر حفر تونل اظهار کرد: این زندانیان با شکافتن دیوار از محیط کارگاهی اقدام به فرار کردند؛ این اقدام در یکی از کارگاه‌هایی که در اختیار بنیاد تعاون اداره کل زندان‌ها بود اتفاق افتاد. از لحاظ محیط کارآگاهی زندانیان امنیتی و جرائم خشن نیستند.

وی یادآور شد: این چهار نفر به دلیل جرائم مالی در زندان به سر می بردند و اتهام سنگینی مشمول حال آن‌ها نبوده و دستورات لازم برای دستگیری این افراد صادر شده است؛ گفتنی است با مأموران این محیط کارآگاهی نیز برخورد جدی و قضایی صورت گرفته است؛ سهل انگاری مأموران یکی از دلایل فرار بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ممد
United States
...
Iran, Islamic Republic of
زندان شهید کچویی صحیح است.
جهان نیوز چرا دقت نمی کنی و کلمۀ مقدس شهید را در تیتر و متن خبر فراموش می کنی.
ان شاءالله تیتر خود را به احترام این شهید بزرگوار که در هشتم تیرماه 1360 به شهادت رسید اصلاح نمایید.
Iran, Islamic Republic of
...