پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

یادآوری ترامپ به اون: عکس‌های دیدارمان را ببین!

چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 696377
رئیس جمهور آمریکا تصاویر دیدار خود با رهبر کره شمالی در منطقه غیرنظامی میان دو کره را برای وی ارسال کرد.
یادآوری ترامپ به اون: عکس‌های دیدارمان را ببین!
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا یادداشت‌هایی را از سفر کوتاه اخیر خود به کره‌شمالی را به «کیم جونگ اون» رهبر کره‌شمالی ارسال کرده است اما گفت‌وگوهای هسته‌ای میان دو کشور هنوز از سر گرفته نشده است.

یک مقام ارشد آمریکایی که خواست نامش فاش نشود گفت که هفته پیش یکی از اعضای شورای امنیت ملی آمریکا تصاویر دیدار ماه ژوئن ترامپ و کیم در منطقه غیرنظامی در مرز دو کره را به مقامات کره شمالی تحویل داده است.

زمانی که از این مقام آمریکایی در این باره سوال شد که آیا کره شمالی تمایلی برای از سرگرفته شدن گفت‌وگو درباره برنامه هسته‌ای خود دارد، پاسخ داد که مقامات کره‌شمالی گفته‌اند که آنها مایل هستند بسیار زود این مذاکرات از سر گرفته شود.

رهبران آمریکا و کره شمالی روز نهم تیرماه برای سومین بار و این دفعه در منطقه غیرنظامی در مرز دو کره با یکدیگر دیدار کردند.

ترامپ با عبور از خط مرزی کره جنوبی به کره شمالی، به اولین رئیس جمهور مستقر تاریخ آمریکا تبدیل شد که وارد خاک کره شمالی می‌شود. این دیدار در شرایطی صورت می‌پذیرد، که دو دیدار قبلی ترامپ با رهبر کره شمالی به‌جهت زیاده‌خواهی‌های رئیس‌جمهور آمریکا بی‌نتیجه پایان یافته بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *