شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

تمسخر خبرنگار فراری توسط بی‌بی‌سی

چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 696374
معصومه علی‌نژاد که به خارج از کشورگریخته است در برنامه زنده ۶۰ دقیقه بی‌بی‌سی فارسی (رسانه دولتی انگلیس) به تمسخر گرفته شد.
تمسخر خبرنگار فراری توسط بی‌بی‌سی
به گزارش جهان نيوز، مسیح علی‌نژاد که پس از فرار از کشور در آغوش رسانه‌های استکباری غرب و ضدانقلاب جای گرفته است و به تحریک بانوان و دختران داخل ایران برای قانون‌شکنی می‌پردازد دوشنبه‌شب هفتم مرداد در ارتباطی زنده از واشنگتن با برنامه ۶۰ دقیقه بی‌بی‌سی فارسی گفت‌وگو کرد و در برابر سؤالات مجری این برنامه واکنش نشان داد.

وی درحالی که سخنانش بارها توسط مجری برنامه قطع می‌شد از این اقدام مجری عصبانی شد و زبان به اعتراض به بی‌بی‌سی گشود. اعتراض علی‌نژاد در حالی بود که مجری برنامه کاملاً با او همراه بود و حتی وقتی وی ادعا کرد ارتباطی با دولت آمریکا ندارد، مجری برنامه بر اساس مستندات موجود ادعای کذب علی‌نژاد را به چالش نکشید.

با توجه به پُرحرفی معصومه علی‌نژاد و زمان محدود برنامه قطع‌کردن مداوم صحبت‌های او تنها چاره مجری برای اداره‌کردن برنامه بود که با اعتراض وی‌ همراه شد و نشان داد که وی تنها به دنبال یک تریبون یک‌طرفه می‌گردد که ساعت‌ها از طریق آن سخنرانی و پُرحرفی کند.

علی‌نژاد پیش‌تر هم مدعی بود بی‌بی‌سی با به راه‌اندازی پویش پسر خیابان نجات‌اللهی در برابر دختر خیابان انقلاب او را به تمسخر گرفته است.
 
منبع: کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *