پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲

بازیکن والیبال: پیشنهاد دیدار با آقا غافلگیرم کرد

سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 696315
بازیکن تیم والیبال جوانان کشورمان گفت: وقتی مادرم از گزارشگر تلویزیونی خواست ما به دیدار رهبری برویم غافلگیر شدم، چون این قبیل ملاقات‌ها قسمت هر کسی نمی‌شود.
بازیکن والیبال: پیشنهاد دیدار با آقا غافلگیرم کرد
به گزارش جهان نيوز، در بازگشت کاروان تیم والیبال جوانان کشورمان از مسابقات قهرمانی جوانان 2019 جهان که در بحرین برگزار می شد مادر یکی از اعضای تیم قهرمان این دوره پیشنهاد داد بازیکنان این تیم بتوانند به ملاقات رهبر معظم کشورمان بروند.

مهدی جلوه درباره این ملاقات احتمالی، اینکه اگر به دیدار رهبری برود چه خواسته ای از رهبرش خواهد داشت و البته مسابقات قهرمانی جهان حرف زد.

والیبالیست جوان کشورمان در ابتدا درباره این دوره از مسابقات اظهار داشت: ما همان تیم قهرمان نوجوانان جهان بودیم و خیلی دوست داشتیم آن قهرمانی را در رده جوانان هم بدست بیاوریم و مستمر ادامه اش بدهیم ولی از آنجایی که معمولا تمام تیمها از دوران نوجوانان به جوانان پیشرفت خیلی خیلی چشمگیری دارند و البته ایران هم از این قاعده مستثنی نیست تا به حال چنین وضعیتی رقم نخورده بود که یک تیم ایرانی در دوره نوجوانان قهرمان شده و دوباره در رده بالاتر هم قهرمان شود. اغلب اینگونه بود که در رده بالاتر یک مقام درخور و یا حتی نزدیک به آن را هم بدست نیاورده بودیم. برای همین خیلی قشنگ بود که ما بتوانیم این افتخار را برای ایران بدست بیاوریم.

وی افزود: از روزی که تمرینات مان را شروع کردیم همه بچه ها یکدل و متحد برای اینکه برای قهرمانی برویم و یک کار بزرگی کرده باشیم تمرین می کردیم و به این نگاه نمی کردیم که سایر رقبا چه می کنند. از ابتدا خیلی با انگیزه شروع کردیم و درست است یکسری از بازیکنان مان از تیم ملی نوجوانان و بزرگسالان به ما اضافه شدند و یکسری مشکلات هم بود ولی خدا را شکر اینقدر بچه ها یکدل بودند که چیزی جلودارمان نشد و توانستیم برای اولین بار در تاریخ والیبال ایران به فینال برسیم و در نهایت خدا را هزار مرتبه شکر، قهرمان شدیم و مدال طلا را بدست آوردیم.

جلوه در این باره که چند درصد از اعضای تیم همان نفرات تیم رده نوجوانان والیبال بودند توضیح داد: تقریبا 80 درصد بازیکنانی که در این تیم بودند همان نفراتی بودند که در تیم نوجوانان حضور داشتند. فقط دو نفر قدرتی زن و یک پاسور به ما اضافه شده بود.

عضو تیم والیبال کشورمان در این باره که سخت ترین بازی تیم ملی در این دوره روبروی چه تیمی برگزار شد خاطرنشان کرد: ما از ابتدا به همه رقابتها خیلی جدی نگاه می کردیم. اما سخت ترین دیدار ما برابر تیم ملی برزیل بود. البته ما برزیل را با نتیجه 0-3 و با اختلاف زیاد شکست دادیم ولی همان برزیل رفت و تیم روسیه که خیلی قدرتمند بود را هم با قدرت شکست داد. روسیه تنها تیمی بود که توانست ما را شکست بدهد اما برزیل، روس ها را 25-12 یا 25-13 شکست دادند. اما حساس ترین بازی ما در این دوره همان بازی با برزیل بود. چون ممکن بود ما با یک باخت اصلا مدال را از دست بدهیم ولی با آن برد راحت راهی فینال شدیم.

پیشنهاد دیدار با آقا غافلگیرم کرد/خدا کند آرزوی دیدار با رهبرم محقق شود/ ایتالیا با ولاسکو هم حریف مان نشد+فیلم

وی در ارتباط با زیباترین دیدار تیم ملی مان گفت: البته من به شخصه فکر می کنم زیباترین دیدار این تورنمنت بازی فینال بین ما و ایتالیا بود. ایتالیا 4 یا 6 دوره به فینال این مسابقات رسیده و هرگز با مدال آن را ترک نکرده بود. خولیو ولاسکو هم که مدیر فنی تیم شان بود و در طول بازی بارها به کنار نیمکت می رفت و انگیزه و راهکارهای زیادی به اعضای تیم شان می داد تا بالاخره قهرمانی را برای ایتالیا ببرند. ولی در نقطه مقابل بچه های ما غیرت خودشان را نشان دادند و قهرمانی را از آن خودمان کردیم.

بازیکن 18 ساله تیم کشورمان درباره اتفاقات پس قهرمانی یادآور شد: حس شیرینی داشتیم که قابل وصف نیست. همه دوستان و خانواده بچه ها پیام های محبت آمیزی برای ما ارسال می کردند و این به ما نشان می داد همه مردم متوجه این کار بزرگ شده اند و این برای ما خیلی اهمیت داشت. البته جا دارد از تیم ملی بزرگسالان مان و نتیجه خوبی که در جام ملتهای والیبال گرفتند هم تشکر کنم که با نتیجه خوبشان حال و هوای مردم و اجتماع را به سوی والیبال سوق دادند.

وی ادامه داد: وقتی هم به هتل برگشتیم دیدیم که رییس هتل برای تیم ملی یک کیک بزرگ تهیه کرده بود و یک جشن هم آنها برای ما در لابی هتل برگزار کردند.

جلوه در ارتباط با خواسته مادرش برای دیدار اعضای تیم والیبال جوانان با مقام رهبری توضیح داد: من از تقاضایی که مادرم داشت خبر نداشتم و غافلگیر شدم. وقتی ما در نوجوانان قهرمان جهان شدیم خانواده ام خیلی مرا حمایت کردند و اگر زحمات آنها نبود هرگز به اینجا نمی رسیدم. وقتی هم مادرم آن موضوع را مطرح کرد برای اولین بار بود که از زبانش می شنیدم.

منبع:خبرگزاری دانشجو
https://jahannews.com/vdchz-n-m23nwxd.tft2.html
jahannews.com/vdchz-n-m23nwxd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
United Arab Emirates
...
Iran, Islamic Republic of
زنده بادرهبر و جوانان عزیز کشورم