پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

خاتمی‌: مردم مراقب فضای ‌غبارآلود مجازی ‌باشند

سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب: 696275
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای غبارآلود مجازی با ایجاد روحیه ناامیدی و جلوه دادن مسائل فرعی به جای مسائل اصلی‌، قصد بصیرت‌ربایی دارد.
خاتمی‌: مردم مراقب فضای ‌غبارآلود مجازی ‌باشند
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌احمد خاتمی  ‌در جمع آموزش‌یاران پادگان آموزشی سید‌الشهدا آذرشهر با اشاره به اینکه هرگونه تصمیم نظامی ضد ایران اشتباه استراتژیک بزرگی است اظهار داشت: آمریکا تمامی گزینه‌ها را برای متوقف کردن ایران اسلامی امتحان کرده و اکنون به غیر از گزینه نظامی هیچ گزینه‌ای ندارد ، هرچند که آنها جرات چنین تصمیم را ندارند و تقابل نظامی با ایران اشتباه بزرگ استراتژیک است و در صورت اقدام گزینه نظامی شکست سنگینی را متحمل خواهند شد. 

وی افزود: سپاه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی خالصانه و مجاهدانه از ارزش‌های والای نظام دفاع نموده و در  طول 40 ساله عمر پربرکت انقلاب درامتحان خود سربلند بوده است.
‌خاتمی با اشاره به منزلت و اقتدار سپاه در دنیا خاطر نشان کرد: معنویت‌، شهادت‌طلبی‌، ولایت مداری و اقتدار ‌از خصوصیات بارز نیروی سپاه است و این فضیلت‌ها موجب اقتدار روز‌افزون  سپاه در عرصه‌های بین‌المللی شده است.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد:  ترامپ دیوانه  سپاه پاسداران  را تحریم و تروریست اعلام کرده است در صورتی که این تصمیم آمریکا ‌محبوبیت و اقتدار بیشتر سپاه را در پی داشت.

وی با بیان اینکه بصیرت سپاه در توطئه‌ها و فضای غبار‌آلود  40 سال گذشته مثال‌زدنی بوده است‌، افزود: دشمن در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای  غبارآلود مجازی با ایجاد روحیه ناامیدی و جلوه دادن مسائل فرعی به جای مسائل اصلی‌، قصد بصیرت‌ربایی دارد ‌و ‌این سیاست و خط اصلی دشمن است، لذا ما باید بصیرت و آگاهی خودمان را در برابر توطئه‌ها و سناریوهای مسموم دشمن بالا ببریم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری سپاه را مولود انقلاب و از  دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: بصیرت‌، دشمن‌شناسی و ولایتمداری وصیت و  توصیه شهدای جنگ تحمیلی است لذا نیروی جوان سپاهی وصیت و توصیه‌های شهدای انقلاب را الگو قرار داده و در خط ولایت ثابت قدم بمانند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا اگر بعضی از مسئولین با مردم رو راست باشند مردم هم جانشان را می دهند وگوش به فضای. غبار آ لود هم نمی دهند ؟