چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

ترامپ: سابقه ندارد که ایران در مذاکره شکست بخورد

سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب: 696203
رئیس‎جمهور آمریکا در صفحه توئیتر خود بر پیروزی همیشگی ایرانی‌ها در مذاکرات تاکید کرد و گفت که «ایران سابقه نداشته در هیچ جنگی پیروز شود، اما در مذاکرات هم هیچ وقت متحمل شکست نشده‌ است».
ترامپ: سابقه ندارد که ایران در مذاکره شکست بخورد
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا طی هفته‌های اخیر به شیوه‌های گوناگون مذاکره با ایران را مطرح کرده است و در تازه‌ترین توئیت خود به شکست ناپذیری ایران در مذاکرات اذعان کرد.

به گزارش الجزیره، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دوشنبه شب در صفحه توئیتر خود نوشت که «به یاد داشته باشید، ایرانی‎ها سابقه نداشته در جنگی پیروز شوند و در عین حال سابقه نداشته در هیچ مذاکره‎ای شکست بخورند».

رئیس جمهور آمریکا هفته پیش نیز در سخنانی گفته بود که هدف وی صرفا رسیدن به یک «توافق منصفانه» است و برای چنین توافقی عجله‌ای ندارد.

روزنامه نیویورک‌تایمز نوشت که ترامپ و دستیارانش پیام‌های گیج‌کننده و ظاهراً متناقضی در خصوص ایران مطرح کرده‌اند. آنها از یک طرف اقدام به ارسال نیروی نظامی، ناوشکن و بمب‌افکن به منطقه کرده‌ و از طرف دیگر می‌گویند که به دنبال درگیری نظامی نیستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *