کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ظریف از سریال «گاندو» به رهبرانقلاب گلایه کرد!/ اگر محبت رهبری نبود در بعضی جاها امکان تحمل نیست/ دل‌نازک نشدم و هیچ مشکلی هم با انتقاد ندارم!

7 مرداد 1398 ساعت 13:10

وزیر امور خارجه گفت: رهبری همیشه به من محبت داشتند و من وامدار محبت ایشان هستم؛ این محبت همچنان ادامه دارد و اگر محبت‌های ایشان نبود، برخی اتفاقاتی که در بعضی جاها می‌افتد، امکان تحمل را از بین می‌برد.


به گزارش جهان نیوز، سیدعباس موسوی در نشست خبری امروز با تایید ارسال نامه از سوی وزیر امور خارجه به رهبر انقلاب در خصوص سریال گاندو گفت: به این علت که صدا و سیما تحت نظر رهبر انقلاب است لازم بود گلایه هم به ایشان منتقل شود.

وی افزود: شاهد بودید که آنچه تلاش شد در این سریال از وزیر امور خارجه و وزارت امور خارجه نشان داده شود چهره‌ای منفعل، بی‌عمل و واداده بود. اگر چنین چیزی هست و اگر قرار است ایران به عنوان کشوری مقتدر در منطقه باشد با این وزیر و وزارت خارجه ادعایی آنها به مصلحت نیست و بهتر است شخص دیگری باشد. چراکه وزارت خارجه باید زبان گویای چنین ملتی با چنین تاریخی باشد و اگر چنین نیست باید دید چه راهی است. رهبری هم فرمودند مطلقا راضی نیستم که به شما اهانتی صورت بگیرد.

در همین باره، ظریف در گفت‌وگو با خانه ملت درباره محتوای پاسخ رهبری به نامه خود در خصوص سریال گاندو گفت: رهبری همیشه به من محبت داشتند و من وامدار محبت ایشان هستم؛ این محبت همچنان ادامه دارد و اگر محبت‌های ایشان نبود، برخی اتفاقاتی که در بعضی جاها می‌افتد، امکان تحمل را از بین می‌برد.

وزیر امور خارجه در پاسخ به این سوال که آیا در برابر انتقادات دل‌نازک شدید، گفت: خیر، اصلا دل‌نازک نشدم؛ اتفاقا در برابر انتقادات بسیار شکیبا هستم و هیچ مشکلی با انتقاد ندارم.

ظریف تاکید کرد: انتقاد با تخریب، توهین و افترا فرق بسیار دارد و امیدوارم این بلیه از جامعه ما برداشته شود و به دنبال توهین و تخریب شخصیت افراد نباشیم.

بیشتر بخوانید:
سریال «گاندو» رهبری را هم زیر سؤال برده
واکنش کارگردان «گاندو» به صحبت های ظریف
پاسخ تلخ تهیه‌کننده گاندو به فریاد مشاور روحانی


کد مطلب: 696156

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/696156/ظریف-سریال-گاندو-رهبرانقلاب-گلایه-اگر-محبت-رهبری-نبود-بعضی-جاها-امکان-تحمل-نیست-دل-نازک-نشدم-هیچ-مشکلی-هم-انتقاد-ندارم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com