شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

سردار سلیمانی: فقط به دغدغه رهبری فکر می‌کنیم

دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 696149
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما به دستور و تأکید مقام معظم رهبری تا آخرین لحظه که نیاز به کمک باشد در مناطق سیل‌زده حاضر هستیم.
سردار سلیمانی: فقط به دغدغه رهبری فکر می‌کنیم
به گزارش جهان نيوز، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در جمع مردم روستاهای سیل‌زده دلفان اظهار داشت: سپاه استان قزوین و سپاه لرستان تمام امکانات خود را برای کمک در اختیار مردم دلفان برای تعمیر و احداث منازل گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه در روستای وروشت بیش‌ترین احداث منازل آسیب‌دیده و تخریب‌شده در دستور کار است، افزود: از سوی سازمان بسیج برای پیگیری مشکلات آمده‌ایم تا زودتر این واحدها پیش از فصل سرما ساخته شود و مردم در واحدهای مسکونی سکونت داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه مردم هم باید کمک کنند تا زودتر ساخت‌وساز منازل مسکونی به پایان برسد، عنوان کرد: ما به دستور و تأکید مقام معظم رهبری تا آخرین لحظه که نیاز به کمک باشد در مناطق سیل‌زده حاضر و در خدمت مردم هستیم.

وی بیان کرد: همه دغدغه رهبر معظم انقلاب رسیدگی به مردم محروم است و همیشه رسیدگی به آنان جزو اصلی‌ترین دغدغه‌های ایشان است.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *