پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تیراندازی در کالیفرنیا ۱۵ کشته و زخمی برجا گذاشت

دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب: 696110
رسانه‌های محلی گزارش کردند که در حادثه تیراندازی در جشنواره سالانه «سیر» در «گلگوری» کالیفرنیا، دستکم 3 نفر جان خود را از دست دادند و 12 نفر دیگر نیز زخمی شدند.
تیراندازی در کالیفرنیا ۱۵ کشته و زخمی برجا گذاشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، طی یک حادثه تیراندازی در جشنواره  «گلگوری» ایالت «کالیفرنیا» آمریکا دستکم سه نفر جان خود را از دست دادند و 12 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

شبکه روسی «راشاتودی» به نقل از منابع محلی گزارش کرد، در جشنواره محبوب سیر در «گلگوری» که هرسال برگزار می‌شود و خانواده‌ها در آن شرکت می‌کنند، ساعاتی پیش یک حادثه تیراندازی به وقوع پیوست.

گرچه هنوز جزئیاتی درباره این حادثه منتشر نشده است اما برخی مدعی هستند که احتمالاً بیش از 40 نفر در نتیجه حادثه تیراندازی و همچنین همهمه جمعیت زخمی شده باشند.

یکی از فروشندگان در جشنواره درباره عامل مسلح این حادثه گفت: «او آماده برای تیراندازی به محل آمد زیرا جلیقه ضدگلوله بر تن داشت و بدون آنکه هدف خاصی داشته باشد به راست و چپ تیراندازی می کرد».

منابع پلیس به شبکه «کی تی وی یو نیوز» اعلام کردند که احتمالاً دو فرد مظنون در این حادثه مشارکت داشتند که یکی از آنها هنوز دستگیر نشده است.

طبق این گزارش، تقریباً سه ساعت پس از حادثه اول، صدای گلوله‌هایی در محل شنیده شد و پلیس همچنان در تلاش برای دستگیری یکی از مظنونان این حادثه است.آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر آمریکا منجر می‌شود اما لابی سلاح در این کشور به قدری قدرتمند است که کنگره تاکنون قوانینی را برای محدود کردن حمل سلاح تصویب نکرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *