کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معرفی مارکت وردپرس تم فور

6 مرداد 1398 ساعت 19:00


در شبکه جهانی اینترنت، امروزه مردم زیادی در آن حضور دارند و هر روز به تعداد افرای که با این شبکه جهانی  آشنا می‌شوند، افزوده می‌شود. از این شبکه؛ با هر کاربردی مانند آموزش، توسعه زیر ساخت‌های مهم هر کشور در بخش  IT، مکانیزم و الکترونیک سازی سازمان‌های دولتی و غیره می‌توان از آستفاده کرد. افرادی که به دنبال توسعه و رونق بیشتر کسب و کار خود هستند، سعی می‌کنند کسب و کارشان را نیز به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار دهند.
 

در طی سال‌های اخیر با توجه به ارتقاء و رفع مشکلات مربوط به زیرساخت‌های اینترنت کشور، آمار قابل توجهی از مردم در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت حضور یافته‌اند. به همین سبب فعالیت کسب و کارهای آنلاین در ایران بیشتر از قبل گردیده است و به آن از سوی مردم و دولت توجه بیشتری می‌شود.

شرکت‌ها، سازمان‌ها و حتی همه قشرهای دیگر جامعه به دنبال تاسیس وب‌سایت برای فعالیت خود هستند. اما به دلیل عدم تخصص و دانش در این زمینه، به مشکل بر می‌خورند. برخلاف تصور عده‌ای، راه‌اندازی وب‌سایت آنقدر هم دشوار نیست و تنها با چند کلیک می‌توان یک وب‌سایت شخصی یا فروشگاهی راه‌اندازی کرد. با وجود سیستم‌های مدیریت محتوای رایگانی مانند WordPress به آسانی هر فرد می‌تواند مالک یک وب‌سایت باشد.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس، بیش از هزاران توسعه دهنده و برنامه نویس در سراسر جهان دارد که این طیف وسیع توسعه دهنده، وردپرس را به محبوب‌ترین و معروف‌ترین CMS در دنیا تبدیل کرده است. وردپرس در کنار هزاران ماژول (افزونه) و قالب به پراستفاده‌ترین سیستم در دنیا، خصوصاً در ایران تبدیل شده است.

جالب است بدانید که بیش از 76 میلیون وب‌سایت در جهان براساس وردپرس طراحی شده‌اند و بیش از 10 میلیون وب‌سایت معروف جهان (یعنی حدود 34 درصد) از وردپرس استفاده می‌کنند. این آمار و ارقام بالا نشان دهنده فراگیر بودن وردپرس است.

در ایران هم، طراحان وب‌ و شرکت‌های فعال در این زمینه، این سیستم را برای مشتریان خود انتخاب کرده‌اند.
کاربری آسان و سریع، امنیت بالا، تنوع بالا در قالب‌ها و افزونه‌ها و امکانات آن‌ها و مقرون به صرفه بودن آن از مزایای مهم وردپرس می‌باشد. در ایران نیز وب‌ سایت تم فور، در حوزه وردپرس فعالیت می‌کند و صدها افزونه و قالب وردپرس را به صورت کاملاً فارسی و اورجینال در اختیار ایرانیان قرار می‌دهد.

به گفته موسس این وب‌سایت، برای محصولات تم فور، آموزش‌های حرفه‌ای تولید شده است و صفر تا صد تهیه قالب وردپرس و افزونه وردپرس توسط این مجموعه صورت می‌گیرد.

با وجود چنین وب‌سایت‌های خدماتی در ایران می‌توان با تهیه یک قالب و چند افزونه وردپرس، در سریع‌ترین زمان ممکن هر نوع وب‌سایتی را راه‌اندازی کرد. همچنین مشتریان این وب‌سایت به سیستم آپدیت هوشمند مجهز خواهند بود که تنها با یک کلیک می‌توانند افزونه‌های وب‌سایت‌شان را بدون زحمت به‌روز کنند.

خدمات و کیفیت مناسب، قیمت‌های مقرون بصرفه، به‌روز رسانی‌های سریع، پشتیبانی همیشگی، محصولات کاربردی، امکان نصب نامحدود از مزایا و ویژگی‌های متماز این وب‌سایت به شمار می‌رود.

مارکت تم فور، در 21 بهمن ماه 1395 توسط مسعود درویشی، طراح وب و توسعه دهنده خوش ذوق ایرانی فعالیت خود را شروع کرده و تاکنون موفقیت چشمگیری در این حوزه داشته است.

وب‌سایت: https://themefour.com
 


کد مطلب: 696058

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/696058/معرفی-مارکت-وردپرس-تم-فور

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com