جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۸

سخنگوی دولت: آقای نمکی شاعر اهل‌بیت هستند

يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 696007
سخنگوی دولت با اشاره به سفرهای وزیر امور خارجه در هفته گذشته گفت: هر جا آمریکا خواست ایران را حصر کند با تلاش دیپلمات های ما پلی ایجاد شد.
سخنگوی دولت: آقای نمکی شاعر اهل‌بیت هستند
به گزارش جهان نيوز، علی ربیعی در جریان نشست خبری امروز خود با اشاره به سفر ظریف وزیر امور خارجه به نیویورک و گفت‌وگو‌های وی با رسانه‌های خارجی گفت: دیپلماسی رسانه‌ای ظریف، پمپئو وزیر خارجه آمریکا را بر آن داشت تا اعلام کند خواهان گفت‌گو با رسانه‌ها و خبرنگاران ایرانی است؛ ما نیز از این پیشنهاد استقبال می‌کنیم و خانم مرضیه هاشمی را برای مصاحبه با وزیر خارجه آمریکا معرفی می‌کنیم تا بی‌احترامی‌های صورت گرفته با این خبرنگار ایرانی در سفر به آمریکا مشخص شود.
 
سخنگوی دولت در ادامه با اشاره به تشکیل کمیته‌ای برای بررسی شرکت‌های دریافت کننده ارز دولتی گفت: از نظر ما و با توجه به تاکیدات صورت گرفته در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز چنانچه فردی یا شرکتی، ارز دولتی دریافت کرده باشد و اقدام به واردات کالا نکرده باشد، قاچاقچی محسوب می‌شود و برخورد‌های لازم با آن‌ها صورت می‌گیرد.

وی گفت: در این میان حتی یک سنت هم برای ما قابل تحمل نیست که فرد یا شرکتی ارز دولتی دریافت کرده باشند و اقدام به واردات کالا نکرده باشند.

ربیعی با بیان اینکه در موضوع تخصیص ارز‌های دولتی هیچ پولی گم نشده است، گفت: باید توجه داشت که واردات برخی سفارشات صورت گرفته زمان می‌برد و این موارد قابل سنجش است. همچنین رئیس جمهور تاکید کرده است که ارائه قیمت‌های بالاتر از سوی واردکنندگان کالا که ارز دولتی دریافت کرده‌اند، پیگیری شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مبارزه قاچاق کالا و ارز در هفته گذشته، گفت: بیشترین قاچاق از ایران مربوط به سوخت است که در این میان گازوئیل در رتبه اول و بنزین در رتبه بعدی است، همچنین بیشترین قاچاق وارد شده به ایران نیز شامل مواد خوراکی و پوشاک و لوازم الکترونیکی است.

سخنگوی دولت بیان داشت: در جلسه اخیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مقرر شد فهرستی از کالا‌هایی که به شکل قاچاق وارد ایران می‌شود تدوین شود و به تبع آن برنامه‌ریزی‌های لازم برای تولید مطلوب آن کالا‌ها در داخل توسط وزارتخانه‌های مربوطه صورت گیرد.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید
مگر همه شعرا اگاهی لازم را دارند
Iran, Islamic Republic of
شما خودشو ناراحت نکن، اون زبون داره از خودش دفاع کنه. شما به فکر حل مشکلات باشید.
مرتض
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
خوب شد نگفتی ایشون از بازماندگان روز عاشورا هستند
Iran, Islamic Republic of
یه خورده فشار افکار عمومی شدید تر بشه حتما از بازماندگان قیام عاشورا هم میشه ...!1
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شاعر اهل بیت هیچ‌گاه جسارت نمی‌کند به اربابش
Iran, Islamic Republic of
اقای ربیعی لطفا به جناب وزیر تذکر بدهید که شعری نگویند که در قافیه اش گیر کنند .
Iran, Islamic Republic of
....