جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

چرا ستاره فوتبال به وزیرورزش دست نداد؟

شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 695899
کاپیتان تیم ملی فوتبال الجزایر درباره صحنه جنجالی که انتقاد‌های زیادی را از او به دنبال داشت توضیح داد.
چرا ستاره فوتبال به وزیرورزش دست نداد؟
به گزارش جهان نيوز، تیم ملی فوتبال الجزایر توانست با پیروزی برابر سنگال در فینال جام ملت‌های آفریقا جام قهرمانی را بالای سر برد. در مراسم توزیع مدال صحنه‌ای جنجالی رخ داد که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت.
 
ریاض محرز کاپیتان تیم ملی الجزایر بر خلاف دیگر بازیکنان با نخست وزیر و وزیر ورزش مصر دست نداد که این باعث شد تا انتقاد‌های زیادی او بشود. هافبک منچستر سیتی درباره این رفتار خود توضیح داد. او گفت: من هیچ قصد و هدفی نداشتم.

می‌خواستم با نخست وزیر دست بدهم، اما مجری مراسم از من خواست که بروم جام را بردارم و به همین خاطر من هم دست ندادم و به طرف جام رفت. اصلا قصد بی احترامی به کسی را نداشتم و این دست ندادن من عمدی نبود. از مردم مصر اگر برداشت بدی از این رفتار من داشتند عذرخواهی می‌کنم.

ریاض محرز عملکرد بسیار خوبی در جام ملت‌های آفریقا داشت و از بهترین بازیکنان تیمش بود. او در نیمه نهایی توانست گل پیروزی الجزایر را برابر نیجریه به ثمر رساند تا سهم بسزایی در قهرمانی الجزایر برای دومین بار در تاریخ این رقابت‌ها داشته باشد.

منبع: تابناک
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *