پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

سوریان: کشتی را عاشقانه دوست دارم

شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 695887
حمید سوریان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کشتی گفت: همیشه کشتی را عاشقانه دوست داشته‌ام، اما مدتی را به دلایل شخصی از این ورزش دور بودم.
سوریان: کشتی را عاشقانه دوست دارم
به گزارش جهان نيوز، حمید سوریان در خصوص انتخابش به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کشتی اظهار داشت: از علیرضا دبیر به دلیل حسن اعتمادی که به من داشت تشکر می‌کنم و امیدوارم در این جایگاه مثمرثمر باشم.

وی ادامه داد: هدف ارتقا و توسعه کشتی است که امیدوارم با اتحاد و همدلی بین همه زحمت‌کشان کشتی به این هدف برسیم و شاهد روز‌های خوب برای کشتی باشیم.

همیشه کشتی را عاشقانه دوست داشته‌ام، اما مدتی را به دلایل شخصی از این ورزش دور بودم. باعث افتخار است که این فرصت به دست آمد تا دوباره در کنار خانواده کشتی قرار بگیرم و امیدوارم در این جایگاه موثر و مفید باشم.

قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن تصریح کرد: کار بسیار سختی در پیش داریم و برای رسیدن به موفقیت به کمک همه کسانی که کشتی را دوست دارند نیاز داریم. مسابقات جهانی در رده‌های سنی مختلف در پیش است و کمتر از یک‌سال تا رقابت‌های المپیک زمان داریم که مدت زمان بسیار کوتاهی است و همین موضوع سختی کار را دوچندان می‌کند.

دارنده هفت مدال طلای جهان و المپیک در پایان خاطرنشان کرد: تفاوتی بین کشتی آزاد و فرنگی وجود ندارد و این دو رشته ورزشی سال‌هاست که با هم آمیخته شده‌اند و به خاطر افتخاراتی که کشتی آزاد از دیرباز برای کشورمان به ارمغان آورده است خوشبختانه کشتی فرنگی هم احیا شد و شرایط خوبی داشت و توقعاتی را هم برای مردم به وجود آورد که به حق هم بود. امیدوارم با زحمات کادر‌های فنی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف و تلاش فدراسیون کشتی و وزارت ورزش و همچنین کمیته ملی المپیک شرایطی فراهم شود که شاهد پیشرفت روز افزون این رشته ورزشی باشیم و دوباره کشتی را در اوج ببینیم.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *