جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۱۰۱

یادداشت جواد خیابانی برای مزدک/ قضاوتش نکنیم!

شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 695810
«او در بین ما بهترین بود . با ادب بود . دروغ نمی گفت . توانا بود . با دانش بود . تمیز و سالم بود . محترم بود.»
یادداشت جواد خیابانی برای مزدک/ قضاوتش نکنیم!
به گزارش جهان نيوز، جواد خیابانی مجری و گزارشگر قدیمی ورزشی در یادداشتی به موضوع مهاجرت مزدک میرزایی دیگر گزارشگر تلویزیون پرداخته.همکاری که دوره حضورش در تلویزیون مربوط به نسلی که خیابانی پرچمدار آن بود.نسل عادل و مزدک و جواد که بعدها گزارشگران دیگری به آن پیوستند.

آنچه می خوانید خلاصه ای از دل نوشته جواد برای این دوست قدیمی است:

درود بر ایران و ایرانی.

 معمولا غیر از آنچه لازم باشد حرف دیگری نمی زنم و به فضای نت و مجازی هم اصلا وارد نمی شوم . یا کتاب میخوانم . یا کتاب و مقاله می نویسم و یا درباره تاریخ کشورم میخوانم و فیلم خودم درباره تاریخ مستند ورزش ایران را تدوین می کنم و این کاری است که در 10 سال گذشته مدام مشغولم کرده و در کنارش درس هم می خوانم .

وقتی تدریس هم میکنم باز هم یاد می گیرم و در ماه چند تا فوتبال هم گزارش می کنم و کار دیگری نیست که انجام دهم.

چرا می نویسم؟ برای مزدک. دوست خوب و قدیمی و عزیزم . راستش هیچ اطلاعی از مزدک ندارم و نمی دانم کجاست. حقی هم برای اظهار نظر ندارم چون اگر هم می دانستم معمولا درباره هیچکسی قضاوت نکرده و نمی کنم چون هر انسانی مختار است آنگونه که خودش دوست دارد تصمیم بگیرد و زندگی کند . فقط میتوانم برای مزدک عزیزم آرزوی موفقیت کنم .


مزدک ، دوست خوب من بود که از ایران رفت ، چند روز پیش فکر کردم که کاش نمی رفت و سختی های اینجا را تحمل میکرد اما این به من مربوط نیست . او آنگونه که دوست داشته عمل کرده و در این راه مختار است . او در بین ما بهترین بود . با ادب بود . دروغ نمی گفت . توانا بود . با دانش بود . تمیز و سالم بود . محترم بود و طوری رفتار میکرد که همه را وادار به احترام میکرد  لذا تصور میکنم حق ندارم به جای او بیاندیشم .

همین دو سه ماه قبل بود که در باره فیلم مستندش که در ایران می ساخت با او همراه شده بودم و آن گفتگو آخرین باری بود که دیدمش . دلم میخواهد سختی های زندگی او برطرف بشود زیرا او لایق بهترین هاست . همانطور که عادل هم هست . همانگونه که پیمان هم هست و محمدرضا هم .

از ته دلم مینویسم که همه مردم ایران لایق بهترین ها هستند و نباید با این همه سختی زندگی کنند . برای من هم در اینجا کار کردن ، خیلی سخت است . کار که نه ، چه کاری ؟ ما کاری نداریم . همه به نوعی بیکاریم . دو تا گزارش در ماه که نشد کار .اگر این سینما  و فوتبال هم نبود واقعا در انزوایی عجیب و گوشه نشینی و سکوت می مردم . این گزارش و فوتبال است که زنده نگاهم داشته و  گرم هستم به همین عشق وگرنه باید همین الان سرمایی سوزان در همین تابستان تمام تنم را بگیرد و یخ بزنم و فنا بشوم چون نیستم .


پارسال در همین روزها بود که مزدک با آن آرامش همیشگی و در عین حال با شکوه و قدرتش فینال جام جهانی را گزارش کرد و من همیشه از او می آموختم . اینکه می گویند مزدک شاگرد من بوده و تحت نظر من گزارشگر شده کاملا اشتباه است . من خودم هنوز هم شاگردم . تنها کاری که کردم جوانهای عاشقی مثل عادل و مزدک را به جلوی دوربین و پشت میکروفون بردم تا همه ببینند که جوانان ما چقدر با استعدادند .

بعد از آن خودشان بودند که هنرنمایی کردند و من هنوز هم از آنها یاد می گیرم .

خواستم بنویسم که مزدک حیف شد و نوشتم اما نه این اشتباه است ، مزدک عزیز من حیف نشد . سازمان من است که حیف می شود و نیروهایش را یکی یکی از دست میدهد و حیف و حیف  تر میشود . من عاشق این سازمانم‌ . سازمانی که مرا ساخته و مشهورم کرده . هرگز این سازمان را از یاد نخواهم برد . سازمانی که باید متعلق به سرزمین و مردمش باشد . من هم کارمند معمولی این سازمانم که با این همه مدرک تحصیلی و ۳۰ سال سابقه و هزاران ساعت گزارش و اجرا و تجربه ، الان بیکارم و مثل مزدک و بقیه همکارانم و مثل همه مردم کشورم سعی کرده ام سالم باشم و با شرافت زندگی کنم . دوست داشتم برای سازمانم بیشتر و بیشتر کار کنم ؛ نه در جوانی و خامی  بلکه الان که تجربه و هزاران ساعت بیداری و مطالعه داشته ام  .ده ها و صدها نفر از همکاران من در سازمان همین قصه را دارند که من دارم  و مزدک داشت.

واقعا حیف نه از مزدک، حیف از اینکه سازمان من قدر او را ندانست .به پول و ثروت آدم هم مربوط نیست، بعضی نفرات هستند که خیلی نفرند . مزدک هم فقط یک نفر نبود . او چند نفر بود. چند نفری که خیلی هم با سواد بود.او کار خود را عاشقانه دوست داشت . پارسال که در یک مسابقه در جام  ملت های آسیا به شبکه ورزش و برنامه فوتبال آسیایی آمد به شهاب قاسمی گفتم به حرکات و کلام مزدک دقت کن .مزدک یک گزارشگر تمام عیار بود . همیشه بهترین جملات را داشت. کوتاه و سنجیده حرف می زد. به موقع و با استناد به تاریخ گزارشش .

شاید دلم میخواست مزدک قبل از مهاجرت با من مشورت می کرد  اما حتما خودش کاری کرده که دوست می داشته پس قضاوتش نکنیم . اما کاش مزدک از طرف سازمان حمایت  می شد . البته این هم قضاوت است چون اصلا نمیدانم که مزدک چرا رفت و نمیدانم قرار است چه کند ؟ دوست دارم هر جا که هست همانی بشود که خودش دلش میخواهد بشود.

مزدک که رفت تا با امیدواری به توانایی هایش امیدوار بماند . فرقی نمی کند در کجا. همین که در کنار خانواده اش شاد باشد همانجا هم خوب است. حالا ما بقیه را امیدوار نگاه داریم و نگذاریم که غمگین باشند. این وظیفه من است. وظیفه تو . وظیفه ما ...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چامسکی چنین خود را عالم نمی‌داند که خیابانی با سابقه تدریس نقشه کشی صنعتی ۱ و۲.
United States
از اين همه صحبت تو هم دنبال بهانه گشتي و از همه مغز صحبتهايش پوسته آنرا تف مي كني ؟
حامد
Iran, Islamic Republic of
چقدر مزدک ها و عادل ها و جواد خیابانی ها در این کشور زندگی می کنند و استعدادشان از این افراد بالاتر و با کیفیت تر است.و....
Iran, Islamic Republic of
کاش بجای مزدک خیابانی میرفت
Iran, Islamic Republic of
خیابانی هم دیروز رفت به خیابان
Iran, Islamic Republic of
معز صحبتهای ایشون :
- چرا می نویسم؟ برای مزدک. دوست خوب و قدیمی و عزیزم . راستش هیچ اطلاعی از مزدک ندارم و نمی دانم کجاست. حقی هم برای اظهار نظر ندارم چون اگر هم می دانستم معمولا درباره هیچکسی قضاوت نکرده و نمی کنم چون هر انسانی مختار است آنگونه که خودش دوست دارد تصمیم بگیرد و زندگی کند . فقط میتوانم برای مزدک عزیزم آرزوی موفقیت کنم .
امثال ایشون و همکاری متواریشون باید بدونن چیز خصوصی ندارند مگه راجع به شیرینی مورد علاقه شون یا نمره عینکشون صحبتی شده که بحث خصوصی و عمومی مطرح میشه طرف به عنوان یه گزارشگری که ذیل رسانه ملی این کشور اسم و رسمی پیدا کرده فرار کرده یا فراریش دادن این مطلب دیگه یه موضوع خصوصی نیست!
Canada
کسی فرار می‌کنه که تحت تعقیب باشه. کسی که تحت تعقیب نیست مهاجرت می‌کنه نه فرار.
سعید
اقای خیابانی پس وطن دوستی و وطن پرستی که مخصوصا از شما گزارش گران زیاد شنیدیم چه می شود؟!
Iran, Islamic Republic of
چرا از يك مجري درجه سه ميترسيد هراس شما ناشي از چيست؟
Iran, Islamic Republic of
بقدري جايگاه خود را سست مي بيند ميترسند با نسيمي ويران شود
سعید
ترس از کسی نیست فقط توضیح و بیان کار زشت و هشدار است وگرنه جز از خداوند متعال از هیچ کاهی ترسی نیست
Iran, Islamic Republic of
بنيان كاخ هاي اينان مانند خانه عنكبوت است سست و لرزان
Iran, Islamic Republic of
مانه تنهاترسی ازیک مجری درجه سه نداریم،که چهل سال است بااربابان جریان غربزده سرشاخ شده ایم .
بحث برسراین است که پیوستن به رسانه ی تحت حمایت رژیم سعودی باشعار«جانم فدای ایران» همخوانی ندارد...
شمااگه می تونی اینوجواب بده.
Iran, Islamic Republic of
درجه ۳ نبود و نمی ترسیم داریم بررسی می کنیم دشمن از چه راههایی می تواند نفوذ کند که اون راهها را ببندیم که ساده هامون را به بهانه پول نبره راستی از اردوگاه اشرف خبری دارید؟
Iran, Islamic Republic of
به نتیجه ای هم رسیدی یا نه؟ یا همچنان در حال بررسی هستی
Iran, Islamic Republic of
...
سعید
اقای خیابانی چرا شماها هم مثل برخی از هنرپیشگان شدید!!!
Iran, Islamic Republic of
لابد خیلی مشتاق شده که اسمش در لیست سلبریتی ها ثبت شود تا ذخیره آخرتش گردد بنابر این با همان سبک آنها صحبت کرده.
Iran, Islamic Republic of
چه کسی گفته اگه کسی نخواهد با سیمای میلی کار کنه و جلای وطن کنه میشه وطن فروش. از کی تاحالا شماها شدید ملاک و معیار
بوشناس
Iran, Islamic Republic of
رفته در خدمت رسانی به گاوهای شیرده عموجون ترامپ
Iran, Islamic Republic of
بخاطر اینکه در همین سیمای بقول شما این طیف معروف شده و کار باد گرفته حالا می ره برای سعودیها مزدوری کنه
Sweden
این رسم و عرف همه جاست عزیز من رفتن و کار کردن برای دشمن نامی جز وطن فروشی ندارد....
بوشناس
Iran, Islamic Republic of
رفتن مزدک و احتمالا بنوعی رفتن های دیگر از شبکه 3 و گفتن و نوشتن های آقای خیابانی و دیگران و تخریب هایی که این روزها توسط قشری خاص بر مدیرجوان شبکه 3 انجام می پذیرد . شاید چندان هم بی ربط با عادل فردوسی پور و حامیان جناحی و سیاسی ایشان نباشد.
رضا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بگذار سفارش از فلان شبکه ننه قمر بیاد ببین یکی دیگه در مورد این بابا (مدافع مزدک )می نویسه که فلانی ماه بود وجایگاهش ستاره ! همه دنیا طلب شدند !طرف تازه با ادب بوده وآرشیو برده به پیشکش بن سلمان !!از آن بترس که سر به زیر دارد....
Iran, Islamic Republic of
خیابانی:
«او در بین ما بهترین بود . با ادب بود . دروغ نمی گفت . توانا بود . با دانش بود . تمیز و سالم بود . محترم بود.»

بالاخره باید به همکارنان قرض داد شاید روزی هم نوبت خودش برسه!
Iran, Islamic Republic of
دروغ نمی گفت فقط قراردادشو نصفه کاره ول کردوپولشو هپولی کرد....آخر ادب وحلال خوری حتما میگه حقم را از سفره انقلاب بردم ...
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه یک جمله افتاده تو دهان سلبریدی ها هر کاری میکنن اگر تعریف کنی که هیچ و اگه بد بگی میگن ما رو قضاوت نکنیم..
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آورام نوآم چامسکی (به انگلیسی: Avram Noam Chomsky) در ۷ دسامبر ۱۹۲۸ در فیلادلفیا، پنسیلوانیا در خانوادهٔ یهودی و روس تبار به دنیا آمد.[۱] چامسکی زبان‌شناس، فیلسوف آنارشیست و نظریه‌پرداز آمریکایی است. از او به‌عنوان پدر زبان‌شناسی نوین یاد می‌شود.[۲][۳][۴] نظریهٔ معروف وی دستور زایشی-گشتاری است که در دههٔ ۶۰ میلادی انقلابی در زبان‌شناسی معاصر ایجاد کرد. مقالات و کتاب‌های نوام چامسکی آغازگر پژوهش‌های نوینی در عرصهٔ روان‌شناسی زبان شد.

همچنین وی مقالات متعددی در نقد سیاست‌های خارجی دولت ایالات متحده آمریکا دارد.

او استاد بازنشستهٔ دپارتمان فلسفه و زبان‌شناسی مؤسسه تکنولوژی ماساچوست آمریکا اس
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
رفت که رفت هر کسی دوست داره بره منم رفتم به کارم برسم
Iran, Islamic Republic of
جالبه مدام میگه زود قضاوت نکنیم ...
Iran, Islamic Republic of
.....مزدک که رفت تا با امیدواری به توانایی هایش امیدوار بماند . فرقی نمی کند در کجا . همین که در کنار خانواده اش شاد باشد همانجا هم خوب است .....
بله فرقی هم نمی کند کجا باشد، در شبکه بهایی و ضد ایرانی من و تو... شبکه ملکه انگلیس بی بی سی ، و شبکه ایران اینترنشنال وابسته به رژیم آل سعود کودک کش....
مهم این است که مزدک خان و خانواده اش در رفاه و آسایش باشند...
با این تفکرات مشعشع جناب آقای خیابانی....!!!!!
Iran, Islamic Republic of
روش نشده بگه دست مارا هم بگیر.
Iran, Islamic Republic of
...
رضا
Iran, Islamic Republic of
میگویی نمیخواهم کسی را قضاوت کنم اما به راحتی سازمانی را که به قول خودت تو و دیگران را معروف و مشهور کرده قضاوت میکنی. یک بار هم از مدیران سازمانت بپرس که چرا از دست پرورده های خودش حمایت نمیکند شاید مثال سریال گاندو و مصایبی که بابت پخشش به سرش آمده را برایت بازگو کنند!
فاضل دریایی
Iran, Islamic Republic of
جناب خیابانی کاش هیچی نمینوشی با این نوشته واقعا ازت ناراحت شدم.
Iran, Islamic Republic of
حرف نزنه نمی گند لاله ...
فقیهی
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت آقای خیابانی
اینکه مزدک چرا رفت!! مطمنا دلایلی را برای خودش دارد ولی اینکه کجا رفت! آقای خیابانی عزیز مهم است و چون مهمه پس مردم قضاوت خواهند کرد خواهشا این جمله کلیشه ای را دیگر بکار نبرید که نباید کسی را قضاوت کرد؟ مزدک کسی نیست و شبکه ماهوادره ای ... نیز هر شبکه ای نیست.
Sweden
فکر کنم خود خیابانی هم قراره بره واسه همین این نامه بلند بالا رو در مدح خبانت میرزایی نوشته!!!!!!
Greece
جواد جوناینهمه انشا نوشتی که چی بشه؟ مگر قراره گزارشگر فوتبال رییس کل جهان بشه؟...
مزدک
Iran, Islamic Republic of
... الحق که هنر پیشه ای؟؟!!
Denmark
آقا جواد فکر میکنی اونایی که برای وطن همه چی خود را دادند حتی جان !درآسایش مطلق بودند . شما که هم می نویسید هم میخوانید به ما بگوئید آیا هجرت به شبکه های معاند که وابستگان را وادار به خیانت می کنند طریق درستی است .
Iran, Islamic Republic of
./..
Iran, Islamic Republic of
مزدک رفته تو تلویزیون دشمن (عربستان سعودی) کار کنه
این کار وطن فروشی است و خیانت و کشور
Iran, Islamic Republic of
هیچی از ارزش های مزدک کم نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!! با پیوستن به شبکه بهایی !! تتمه حرفهای خیابانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
هیچی از ارزشهایی مزدک کم نمیشه بلکه اضافه هم میشه میتونه خودش را یک گزارشگر در سطح بین الملل جا بزنه و این خیلی پرستیژ داره!!!!!
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran, Islamic Republic of
...
بابک
Saudi Arabia
آقای خیابانی! این کسی که داری برای او دل میسوزونی و آرزوی موفقیت می کنی و میگی هر جا که خودش و خانواده ش احساس راحتی می کنند خوبه ، رفته به شبکه ای که وقتی ۴ تا آدم‌کش توی اهواز ۲۶ نفر از بهترین جوونای ما و یکی پسر ۴ ساله بی گناه را قتل عام کردند این شبکه ذوق کرد و با سردسته اون آدم‌کش ها مصاحبه کرد و از کشته شدن جوونای بی گناه ایرانی خوشحال شد
چطور روت میشه از این شخص حمایت کنی؟!....
غلامرضا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دروغ نمی گفت . توانا بود . با دانش بود . تمیز و سالم بود . محترم بود و طوری رفتار میکرد که همه را وادار به احترام میکرد.
مرد حسابی من برای اینکه هزینه جنایات ال سعود را تامین نکنم فیش حجم را پس دادم حالا شما میگی به کسی که رفته به دشمن این ملت و جنایتکاری که روز و شب برسر ملت مظلوم یمن بمب میریزد همکاری کنه چیزی نگیم
United States
درست میگه جناب خیابانی. یکی مثل حججی با انتخابش سرش را در راه دفاع از وطن میده. یکی هم مثل این اقای مفسر می پره تو بغل بن سلمان و شبکه تلوزیونیش.
Iran, Islamic Republic of
در اینجا اگر شما بگویی حججی در زندگیش انتخاب بهتری از مزدک داشت فوری امثال آقای خیابانی خواهند گفت آقا لطفا در مورد دیگران قضاوت نکنید.
قضاوت نکنیم....!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
الان اونایی که می گفتن«جانم فدای ایران»!!!!..دقیقاکجان..؟!!!
شبکه ی وابسته به سعودی واقعاجای تاسف نداره...؟؟؟
آیااین دبگه قضاوت کردنه...؟؟؟؟...
محمودرضا
Iran, Islamic Republic of
آقای خیابانی تو گزارشات رو مخی، نمیدونم چرا تلاش داری با جملات و کلمات قلمبه سلمبه،هی خودنمائی کنی؟؟؟آقا چه تلاشیه که انقدر خودت رو انسانی و وطن پرست نشون بدی؟؟..
محمود
United States
جناب خیابانی بجای توجیه خیانت رفیق تان ،
راست بگویید ایران در اولویت شما نیست...
Iran, Islamic Republic of
این همه موضوعات درکشور است شما پرداختید به رفتن یه آدم به خارج از کشور .چرابازی رسانه های دولتی رو برای به فراموش سپردن مسایل جدی ومهم رو می خورید
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
آقای خیابانی, متاسفانه زدی جاده خاکی!! قضاوت نکردن در چنین مواردی یعنی هالو و بی خیال بودن!!!
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز عزیز
به نظر من حرفهای جواد خیابانی درست است
ممد
United States
وطن دوستی و ایران دوستی این روزها واژه های کلیشه ای شده اند برای برخی ها!!!
Denmark
مزدک رفت مهم نیست به کجا؟
مهم نیست جناب پروفسور خیابانی؟
مهم نیست رفته زیر اوامر عربستان قاتل؟
مزدک آب دهان انداخت به زن و کودک اهوازی که در روز رژه نیروهای مسلح، شهید شدند.
Iran, Islamic Republic of
برو عمو جواد تو هم یه چیزی شنیدی ژست روشنفکریت گل کرده قضاوت نکنید قضاوت نکنید..
علی
Iran, Islamic Republic of
بله هر کس مختار است ولی به شرط آنکه مقداری!! از آرشیو صدا و سیما رو هم با خودش نبرده باشه!! اون دیگه میشه اسمش دزدی! درباره این هم خوبه آقای خیابانی نظر بدن!
Iran, Islamic Republic of
قضاوتش نمیکنیم ،محاکمه ش میکنیم بابت پناه بردن به دشمن درجه یک و.....
محمد
Iran, Islamic Republic of
سختی های اینجا را تحمل می کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
متاسفم برای شما هایی که با پول و اعتبار نظام به پول و ثروت و پست ... و فلان وبهمان رسیدید و....
حمد
Iran, Islamic Republic of
پول نظام ؟! يه چى بگو بهت نخندند عموجان !
ناصر رضایی
Iran, Islamic Republic of
این مملکت پر است از خیلی بهتر از مزدک و خیابانی و عادل و .... یقین دارم آنقدر استعداد خیلی برتر از اینها داریم که بی شمارند....
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
با خوندن نظرات عزیزان به این نتیجه رسیدم که مدیر شبکه سه مرتکب جرمی بنام تشویش اذهان عمومی شده وباید به دادگاه رسانه و....معرفی شود.
Iran, Islamic Republic of
یک سخن کلیشه ای بین مردم معروف شده که هیچ مبنای عقلی و شرعی ندارد و آن این است دیگران را قضاوت نکنید جالبه که خود آقای خیابانی میگه کاش قبل از رفتن با من مشورت میکرد یا صدا و سیما قدردان نیروهایش نیست اینها قضاوت نیست؟...!!
Iran, Islamic Republic of
بنده از این صحبت‌ها خیلی متاسف شدم که در صدد توجیه عمل و خطای ایشان هستند...!!!
همه بد و خائن هستند جز دلواپسان انحصارطلب
Iran, Islamic Republic of
علتش اینه که امروز هر کسی دلواپس نباشه و بی خیال مشکلات کشور باشه بد و خائن و بی تفاوت هست ...!!!!!البته درست هم هست
Iran, Islamic Republic of
خیابانی جان؟؟!!
این قضاوت نیست؛ این حق ماست که در باره فردی که به آغوش دشمنان ایران رفته؛ حرف بزنیم و نظر دهیم.
این حرف تکراری که "دیگران را قضاوت نکنیم" را به هر چیز و هر کس و هر کجا نسبت می دهیم؛ غلط است؛ غلط
قضاوتش نکنیم؟؟؟؟خفه شیم یعنی؟ باشه حامیان بنفش
Iran, Islamic Republic of
جالبه هر وقت سلبریتی ها کاری می کنند نباید قضاوتشون کرد. نباید حرف زد. زندگی شخصی شون هست. ما تخصص نداریم و نباید حرف بزنیم. نباید حساسیت بخرج داد. اما!!!!!!! سلبریتی ها در همه چیز حق دارند قضاوت کنند، جنجال به پا کنند، نظر بدن، سیاه نمایی کنند، قضاوت کنند، محکوم کنند، مجازات کنند وووووووووووو به توان n. اما دیگران نه چینی حقی ندارند. عجیب است که ما: برای همه قاضی هستیم اما برای خودمان وکیل مدافع.
United States
صداوسیما این همه خرج اینا کرده که امروز ازشون استفاده کنه ولی با فامیل بازی یکی یکی دارن میرن
Iran, Islamic Republic of
بيرونشوكردند بابا ، انگار خواب تشريف دارى ؟!
Iran, Islamic Republic of
ای کاش شما هم زود قضاوت نمی کردی آقای خیابانی...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حال که رفتی چرا عربستان؟شاید رنگ وقیمت دلارهای انجا با سایر جاهای دیگر فرق دارد اقا جواد نکنه شما هم وسوسه بشید بهتر است برای مردم توضیح دهید برای هر گزارش ورزشی وحقوق ماهیانه دریافتی شما ومزدک چقدر است
Iran, Islamic Republic of
..
دهقان اشکذری
Iran, Islamic Republic of
همان گونه که ایشان هم گفته است: کاش نمی‌رفت!
این هم یک نوع قضاوت است و باید باشد.
یعنی فرد را نباید قضاوت کرد ولی کار افراد را باید قضاوت دارد و الا نقد معنی تدارد....
Iran, Islamic Republic of
تو تعریف نکنی کی بکنه...
Iran, Islamic Republic of
کسی نارااحت نیست که این گزارشگر رفته خوب برود به من وشما هم مربوط نمی شود فقط مردم از این مسئله متاسفند که چرا وی برای یک شبکه ای که نابودی ملت ایران آرزویش است رفته و قرا راست کار کند شبکه ای که بودجه اش را وهابیهای پست و نوکر امریکا و مقرر ان در لندن روباه پیر و خبیث قرار است کار کند
علی
United States
احتمالا اون شبکه ضد ایرانی مزد بیشتری به مزدک میدهد که کشور خود را ترک کرده.

ولی بزودی خودش خواهد گفت دلیل پیوستن به اجنبی را .
علی
United States
خوب تو چرا قضاوتش کردی.
برای تو خوب برای بقیه بد.
بگذار خودش دلیل رفتن را به بغل دشمن توضیح دهد. مگه خودش زبان نداره.
قضاوت برای تو خوبه برای بقیه بد است؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
راستی چرا فقط اینارو نباید قضاوت کرد؟! مزدک میرزایی محمد‌علی نجفی, اما از اینوری ها همه باید قضاوت بشن، اونم چه قضاوتی!!!
محمدباقر
Iran, Islamic Republic of
بله هرجا دوست دارد میتواند برود ولی حق ندارد دزدی کند پول سازمان راببرد با دشمنان ایران وملت همکار شود
ما درایران به این افراد میگوییم خائن
Iran, Islamic Republic of
بی خودی دفاع میکنه زیرا رسانه ای که پول آن را آل سعود تامیین میکند تکلیفش روشن است
و این جز دنیا پرستی خیانت به میهن نیست
Iran, Islamic Republic of
سلام آقا جواد فرمودید غیر از جاهایی که لازم باشد حرفی بزنم حرفی نمی زنم خیلی کار درستی انجام میدهی اتفاقا این مورد هم از آن مواردی است که باید حرف آن زده شود ولی مهم آن است که وقتی خواستیم حرف بزنیم حرف حق و منطقی بزنیم نه آنکه توجیه کننده خطاهای فاحش دیگران شویم تا در گناه آنها شریک شویم وهابیون از کفار حربی مثل آمریکا بدترند چون با نقاب اسلام راه کفر میروند آن وقت کسی که در خدمت اهداف آنها قرار بگیرد این یعنی خیانت به کشور.
Iran, Islamic Republic of
این صحبت ایشون مثل اینه که بگی حامیان صهیونیست ومنافقین روقضاوت نکنید....
Sweden
نه اصلا کلا قضاوت نکنید!! فقط من خیابانی حق دارم بزنم به جاده خاکی!!
سید
Iran, Islamic Republic of
..
آجرلو
در اين انشا دو مسئله مهم بود: 1) تعريف از خود: خياباني صرفا يک گزارشگر نيست، يک پرفسور تمام عيار است، براي قدر شناسي از او بايد تمام امکانات صدا و سيما و کشور، در اختيار و ثناگوي او باشد.
2) تعريف از مزدک: همان کسي که با امکانات اين ملت فربه شده و گزارش‌گر شده و حالا با پشت کردن به همين ملت و رو کردن به دشمنان قسم‌خوردة اين ملت و نظام مي‌خواهد چند صباحي با خانواده‌اش زير سايه وهابيت خبيث خوش باشد!!!
خياباني اي کاش هيچ نمي‌نوشتي؛ سنگين‌تر بودي. ...
Iran, Islamic Republic of
یک لحظه فکر کنید خیابانی و مزدک میرزایی عادل فردوسی پور و... نبودند!
چه قدر همه راحت تر بودند
افرادی که بودنشان از نبودنشان بهتر است و افرادی که دوست دارند نباشند کاش هیچ وقت نبودند و نباشند و بقیه ای هم که فکر می کنند چه تخم دو زرده ای کرده اند ویا می توانند بکنند اما اینجا بهشان سخت می گذرد کاش زود تر بروند تا جامعه ای یکدست تر و سالم تر داشته باشیم.
کاش.
Iran, Islamic Republic of
کاش خیابانی ما را مطمئن می کرد اگر این مزدک همانطور که به اموال صدا و سیما زد و رفت اگر از اموال خیابانی می دزدید، اینقدر عزیزم عزیم راه می انداخت و دزد اموالش را قضاوت نمی کرد
امیرمسعود
Iran, Islamic Republic of
بله. این هم روش خوبیه. در مقابل اشتباهات، خیانت ها، دزدی ها، دیو بودن و خود را فرشته نشان دادن و بسیاری نکات منفی دیگر، هنگامی که این افراد باید پاسخگو باشند، عده ای لباس اخلاق به تن کنند و بگویند، بعععله. دیگران را قضاوت نکنید. منشأ خیر بودند و دانشمند بودند، اسوه اخلاق و انسان کامل و ....
همه ی سود ها رو همین آقایون بردند. معروف شدند. برای صدا و سیما کار کردند و حقوقشان را گرفتند و به واسطه معروفیت در مجالس مجری گری کردند و پاکتی های آنچنانی گرفتند و از هزار جور منعت دیگر استفاده کردند. مردم بیچاره هم هاج و واج تماشاگرند و متضرر. همین
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
مزدک با ادب دزد و اختلاسگر بیت المال!!!!!!!

مزدک تمیز حامی قاتلان مسلمان یمنی و عراقی و لبنانی و افغانی و نیجریه ای!!!!!!

اینها جرم کمی است جناب خیابانی؟؟؟!!!!

حکم حامی قاتل و دزدی معلومه داداش. خدا رو که قبول داری... خدا میگه این مجرمه و باید محاکمه بشه.
Iran, Islamic Republic of
خیابانی عزیز کاش هنچی نمیگفتی.... نمیشه در کاری که اطلاع ندارید امثال شما وارد نشید!!!!....
اظهار نظر ایشان منطقی است چرا ورزش ما را بی پشتوانه کردند ؟ جرم عادل فردوسی پور و همکاران صدیق چه بود که همه را کنار گذاشتند؟!!