سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۳

مشکل اساسی امروز از دید وزیر صمت

جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱
کد مطلب: 695795
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر تقویت حمایت دولت به واحدهای تولیدی، گفت: صادرات غیرنفتی پیشران رونق تولید در کشور می‌شود.
مشکل اساسی امروز از دید وزیر صمت
به گزارش جهان نيوز، رضا رحمانی امروز در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان کلاردشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکل اساسی امروز واحدهای تولیدی و صنعتی کشور، تامین نقدینگی، سرمایه در گردش و مواد اولیه است. در قالب احکام بودجه باید از محل تسهیلات نظام بانکی بتوانیم این مشکلات را رفع کنیم.

وی افزود: متاسفانه تامین مالی قالب واحدهای تولیدی بانک محوری بوده و امسال نیاز واحدها را بر اساس تولید سالهای قبل محاسبه کردیم و به وزارت اقتصاد و بانک مرکزی اعلام تا برای تامین مشکلات سرمایه در گردش واحدهای تولیدی کشور فکری اساسی اتخاذ شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه تامین مواد اولیه در حوزه ارز و ریال برای تولیدکنندگان را در برنامه داریم، تصریح کرد: در بعد مواد اولیه و تامین مالی بحث سهم بازاریابی را مدنظر قرار دادیم تا محصول فروخته شود.

رحمانی با بیان اینکه امسال صادرات غیرنفتی پیشران رونق تولید در کشور می‌شود، افزود: تامین سرمایه در گردش مشکل جدی واحدهای صنعتی کشور است.

وی با تاکید بر اینکه باید باور کنیم ایجاد یا خلا یک شغل در جامعه یک پروژه برای مسئولان و دولتمردان باید تلقی شود، تصریح کرد: واحدهای تولیدی راکد برای تامین سرمایه در گردش واحدهای خود به سراغ مسئولان بروند و منتظر حمایت‌ها و حضور آنان نباشند.

وزیر صمت در این سفر هلدینگ novateb تولیدکننده خمیردندان با کاربرد موثر بالینی پودر استخوان برای ایمپلنت دندانپزشکی را برای نخستین بار در کلاردشت بهره برداری کرد. وی همچنین از واحدهای تولیدی ناب استیل و لوازم خانگی مولارسیستم نیز بازدید کرد.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقا زاد هاي كه نتواند سر وقت مدل ماشين وويلاي خود را عوض كنند اخ دلم ميسوزه
Iran, Islamic Republic of
اينست مشكل اساسي
Iran, Islamic Republic of
اي گفتي دغدغه امروز با اين تحريم ها بالا بردن سطح رفا اقا زاد است