پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

۲ دلیل کاهش قیمت طلا و سکه در بازار

جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 695753
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر از کاهش قیمت طلا و سکه در بازار‌های داخلی در آخرین روز هفته به دلیل کاهش نقاضا و افت قیمت ارز خبر داد.
۲ دلیل کاهش قیمت طلا و سکه در بازار
به گزارش جهان نيوز، آیت محمد ولی رئیس فروشندگان طلا وجواهر افزود: روز گذشته (پنج شنبه 3 مرداد) هر قطعه سکه تمام بهار آزادی 4 میلیون و 85 هزار تومان، نیم سکه 2 میلیون و 260 هزارتومان ​، ربع سکه یک میلیون و 430 هزار تومان و سکه‌های گرمی نیز 950 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

وی ادامه داد: کاهش نرخ ارز در بازار‌های داخلی سبب کاهش قیمت طلا و سکه در بازار شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: دیروز هر گرم طلای 18 عیار 406 هزار تومان معامله شده است.

محمد ولی با بیان اینکه هر انس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت 1426 دلار عرضه شده است ادامه داد: دیروز هر مثقال طلا نیز با قیمت 1 میلیون و 733 هزار تومان در بازار‌های داخلی به فروش رسیده است.
وی افزود: تقاضا برای خرید طلا و سکه در بازار کاهش یافته است.

منبع:تسنیم
برچسب ها: طلا سکه قیمت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مردم میگویند اقای همتی منتظر نشسته تا مردم دلار موجود در خانه هایشان را که به قیمت دلاری 15 هزار تومان خریده اند و همه سرمایه اشان میباشد را به قیمت 11 هزار تومان به ایشان بفروشند .
میگویند بیش از 30 میلیارد دلار در دست مردم است و او به ان چشم دوخته است .
مردم میدانند که طی چند هفته اینده کفگیر ارز بانک مرکزی به ته دیگ خواهد خورد و انان چند ماه دیگر هم صبر خواهند کرد ....!!!!
Iran, Islamic Republic of
یکبار با کاهش پول و سپرده های مردم در بانکها به یک سوم ضرر فراوان دیدند که دلار 3400 به یکباره 14 هزار تومان گردید .اینبار مردم حواسشان است اقای همتی !
شما دلالان از خدابی خبر و هر آنکسی که به امید گران شدن دلار سرمایه اش رو برای این کار گذاشته، یقین بدونه در زندگیش لحظه ای خوشی نداره ......