سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

آشنایی با تورهای آژانس همیشه سفر

پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 695725
استفاده از این تور به عنوان یکی از تورهایی که همواره مورد توجه بسیاری از گردشگران می باشد، در فصول مختلف سال صورت می گیرد. لذا افراد می ‌توانند با توجه به پارامترهای مختلف، بهترین زمان سفر با تور بیروت را مورد توجه قرار دهند.
آشنایی با تورهای آژانس همیشه سفر
به گزارش جهان نيوز، اگر علاقه مند به تاریخ معاصر باشید حتما تا به حال نام شهر چرنوبیل را شنیده اید، به تازگی سریالی نیز درباره این شهر ساخته شده است که تمامی واقعیات پیرامون این شهر در آن سریال بررسی می شود. این شهر یکی از شهرهای کشور شوروی بود که در اثر یک فاجعه هسته ای نابود شد و امروزه به عنوان یک شهر متروکه شناخته می شود، این شهر در حال حاضر در کشور اوکراین قرار دارد که شما می توانید در تور اوکراین از آن دیدن کنید، شما در تور اوکراین می توانید واقعیات و رازهایی که درباره این شهر وجود دارد را کشف کنید و اطلاعات زیادی درباره حادثه ای که در این شهر رخ داده است بدست بیاورید.
 
 

بازدید از تونل عشق را در تور اوکراین فراموش نکنید
تونل عشق یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری اوکراین است که سالانه افراد بسیار زیادی از آن بازدید می کنند، این تونل محل مناسبی برای بازدید افرادی است که برای ماه عسل به کشور اوکراین سفر کرده اند، شما در این محل می توانید عکس های هنری فوق العاده زیبایی بگیرید و تجربه ای بی نظیر را در سفر به کشور اوکراین رقم بزنید. با کمی جست و جو می توانید عکس های فوق العاده زیبایی را از این جاذبه گردشگری بسیار زیبای کشور اوکراین مشاهده کنید که بدون شک شما را وسوسه خواهند کرد تا حتما در سفر به این کشور از آن بازدید کنید.

جاذبه های گردشگری در بیروت
افرادی که قصد استفاده از تور بیروت را دارند، باید توجه داشته باشند که در این شهر می توانند جاذبه های گردشگری مختلفی را مورد استفاده قرار دهند. از جاذبه ‌های گردشگری متفاوتی که در بیروت، می ‌توان به آن ها سر زد، صخره‌ های روشه می باشد. این صخره ها به صخره های عشق و یا کبوتر نیز معروف می باشد. این صخره ها در منطقه غربی شهر بیروت موجود می باشند و مورد توجه بسیاری از گردشگران همواره بوده و هست. منطقه گردشگری حریصا یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر بیروت می باشد. این جاذبه گردشگری در ارتفاعات کوهی که در مقابل دریای مدیترانه قرار گرفته است موجود می باشد.

از دیگر جاذبه های گردشگری این شهر، می توان به خیابان اشرفیه، مسجد محمد امین، غار جعیتا، کلیسای جامع سنت جرج مارونی و بسیاری دیگر از جاذبه ‌های گردشگری اشاره کرد. توصیه ما به افراد این است که در تور بیروت از تور لیدرانی که برای آن ها در نظر گرفته شده است، استفاده کرده و نسبت به بازدید از این جاذبه های گردشگری اقدام نمایید.
 

بهترین زمان سفر با تور بیروت
استفاده از این تور به عنوان یکی از تورهایی که همواره مورد توجه بسیاری از گردشگران می باشد، در فصول مختلف سال صورت می گیرد. لذا افراد می ‌توانند با توجه به پارامترهای مختلف، بهترین زمان سفر با تور بیروت را مورد توجه قرار دهند. با توجه به آب و هوای مدیترانه ای که در این شهرها موجود می باشد، آب و هوای آن در تمام طول سال مورد توجه بسیاری از گردشگران بوده است. بیروت آب و هوایی بسیار مطلوب و مناسب را دارد و شما در ماه ‌های جولای تا سپتامبر، آب و هوای داغ و شرجی را در این شهر را مشاهده خواهید کرد. همین موضوع می تواند شما را از استفاده تور بیروت دور نماید. فصول بهار و پاییز بهترین زمان سفر به این کشور می ‌باشد. البته پارامترهای مختلفی مانند هزینه و زمان خالی افراد، می‌ تواند در انتخاب این موارد تاثیرگذار باشد. توصیه ما به افراد این است که با بررسی از شرایط کشور لبنان و شهر بیروت، بهترین زمان سفر به این کشور را انتخاب کرده و سفر خود را انجام دهید.

صخره های عشق لبنان
صخره های روشه، صخره های کبوتر و یا صخره های عشاق را می توان یکی از نمادی ترین مکان های بیروت به حساب آورد. این صخره ها که حدود 40 تا 60 متر ارتفاع دارند در غرب بیروت و دریای مدیترانه قرار داشته و به دلیل ظاهری که شبیه به دو کبوتر هستند به آن صخره های کبوتر نیز می گویند از جاذبه های این صخره ها می توان به غارها و صخره های زیبا و خیابان ها و کافه ها و پیاده روهای آن اشاره کرد. در این قسمت توریست ها می توانند به قایق سواری بپردازند، غواصی کنند و به گشت و گذار و دوچرخه سواری در مجاورت این صخره ها مشغول شوند. فصل تابستان بهترین فصل برای انتخاب تور لبنان و استفاده از تمامی امکانات و فعالیت های ذکر شده می باشد.

معبد بعلبک با قدمتی تاریخی
این معبد و مکان بعلبک از 3 معبد با شکوه ژوپیتر و ونوس و باخوس رومیان باستان تشکیل شده است. ساخت این معبد از قرن دوم میلادی و در طول 250 سال و با استفاده از سنگ های عظیم مانند سنگ های استفاده شده در اهرام مصر برای احترام به خدایان باستان به پایان رسیده و در طول ساخت این معبد 100.000 برده جان خود را از دست داده اند. هر ساله در این معبد که به ثبت یونسکو نیز رسیده است جشنواره های تاریخی و جذابی برگزار می شود که علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ می توانند با استفاده از تورهای آژانس همیشه سفر و شرکت در تور بیروت از این مکان دیدن کنند.
 

نماد شهری بیروت پایتخت لبنان
محله اشرفیه و خیابان اشرفیه را می توان زیباترین و معروف ترین خیابان بیروت به حساب آورد. در این خیابان شاهد معماری های زیبا و مدرن و سنتی در کنار هم خواهید بود که به زیبایی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و نمایی جذاب را پدید آورده اند، کافه های زیبا، هتل هایی شیک و مجلل، فروشگاهای متنوع و خانه هایی که با گل های متعدد و رنگارنگ تزیین شده اند، هستند. از جاذبه های دیگر این خیابان می توان به مسجد قدیمی محمد امین که به مسجد آبی نیز معروف است نیز اشاره کرد. این خیابان چه برای افرادی که معماری های زیبا را دوست دارند و چه برای افرادی که می خواهند از پیاده روی و خرید در یک خیابان زیبا و شیک لذت ببرند یک پیشنهاد ویژه در تور بیروت محسوب می شود.

کلیسای سنت جورج مارونی
کلیسای جامع سنت جورج مارونی که در مرکز بیروت قرار گرفته است در قرن هجدهم میلادی بنا شده و در طول جنگ بسیاری از قسمت های آن تخریب شد. این کلیسا که اخیرا ترمیم و بازسازی شده مجددا افتتاح و به عنوان قلمرو مذهبی اسقف لبنان استفاده می شود. از زیبایی های این کلیسا می توان به مجاورت آن با مسجد محمد امین یا مسجد آبی اشاره کرد. بنابراین این دو بنا می توانند برای افرادی که تور بیروت را انتخاب می کنند و از فرهنگ ها و ادیان متفاوت و معماری متاثر از آنها لذت می برند جذاب و دیدنی باشد.

حریصا : ریودوژانیرو بیروت
منطقه حریصا مکانی بسیار زیبا است که در ارتفاعات کوه های مجاور دریای مدیترانه قرار دارد. نماد این مکان مجسمه سیده لبنان است، وجود این مجسمه و شباهت آن به مجسمه مسیح در برزیل و ارتفاع و منظره ای مشابه به شهر ریودوژانیرو باعث شده این منطقه برای گردشگران اهمیت ویژه ای داشته باشد. کلیسای بانوی مقدس نیز در این مکان واقع شده است و از اهمیت ویژه ای برای گردشگران به ویژه گردشگران مسیحی برخوردار است. این کلیسا برای احترام به مریم مقدس بنا شده است. از تفریحات این مکان می توان به دیدن مجسمه و تماشای مناظر و استفاده از تله کابین موجود در منطقه حریصا اشاره کرد که با توجه چشم اندازهای موجود می تواند تور بیروت را بسیار رویایی و خاطره انگیز کند.

غار جعیتا
غار جعیتا نه تنها یکی از حیرت آورترین جاذبه های بیروت و لبنان است بلکه می توان از آن به عنوان یکی از زیباترین غارهای موجود در خاورمیانه یاد کرد. این غار که در شمال بیروت واقع شده است در میان کو ها و جنگل های زیبا قرار دارد. این غار که دلیل دو طبقه بودن مورد توجه گردشگران و محققان واقع شده است از سنگ آهک تشکیل شده است. طبقه پایینی غار، غار سفلی نام دارد که درون آن رودخانه ای در جریان است که می توان به قایق سواری و غواصی در آن مشغول شد و از نورهای رنگارنگ تشکیل شده در غار لذت برد. غار بالایی علیا نام دارد و دارای تالارهایی خیره کننده و مرتفع به اندازه 120 متر می باشد. برای بازدید از غار علیا پیاده روی و دیدن مناظر گزینه ای شگفت انگیز است، از دیگر جاذبه های گردشگری این غار می توان به تله کابین و قطاری که برای توریست ها ساخته شده و باغ وحش و مجسمه های زیبا و گوناگون اشاره کرد. بهترین فصل بازدید از این غار تابستان می باشد. اگر در فصل زمستان به بیروت سفر کنید امکان دیدن طبقه پایینی غار میسر نمی باشد.
برچسب ها: تور سفر آژانس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *