کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چهار گزینه‌ دولت برای وزارت آموزش و پرورش

3 مرداد 1398 ساعت 9:27

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اسامی چهار گزینه‌ احتمالی برای وزارت آموزش و پرورش را اعلام کرد و گفت: منتظر اعلام رسمی نامزدهای تصدی پست این وزارتخانه هستیم.


به گزارش جهان نیوز، سیدمحمدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره گزینه‌های احتمالی دولت برای وزارت آموزش و پرورش گفت: گزینه‌های متعددی برای این وزارتخانه مطرح هستند که تاکنون 4 گزینه محتمل‌ترین است. 

وی افزود: بعد از استعفای سید محمد بطحایی وزیر سابق آموزش و پرورش، سیدجواد حسینی سرپرستی این وزارتخانه را با حکم رئیس جمهور بر عهده گرفت که همین فرد یکی از گزینه‌های وزارت آموزش و پرورش است. 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: با توجه به رأی استمزاجی که در مجلس صورت گرفته بعید است بتواند رأی کافی را برای تصدی این وزارتخانه اتخاذ کند.

ابحطی خاطرنشان کرد: چون دولت از عدم رای آوری حسینی برای حضور در ساختمان شهید قرنی تهران مطلع شده است با گزینه‌های دیگری رایزنی کرده است.

وی افزود: علی زرافشان یکی از این گزینه‌های تصدی گری وزارت آموزش و پرورش است که بر اساس شنیده‌هایم وی این پیشنهاد را نپذیرفته است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: شاپور محمدزاده مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گزینه سوم دولت برای حضور در وزارت آموزش و پرورش است.

ابطحی تصریح کرد: داود محمدی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون آموزش مجلس از دیگر گزینه‌های احتمالی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش هستند که با توجه به اینکه وی از صف تا ستاد در بخش‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش از جمله مدیرکلی این وزارتخانه را هم عهده داشته است قوی‌ترین گزینه دولت برای وزارت آموزش و پرورش است و می‌تواند رای لازم را هم از نمایندگان بگیرد. 

منبع:فارس


کد مطلب: 695696

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/695696/چهار-گزینه-دولت-وزارت-آموزش-پرورش

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com