کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«بهبود»: برای بازی در «پایتخت» به پول فکر نمی‌کنم

3 مرداد 1398 ساعت 9:04

بازیگر نقش «بهبود» به دانشجو گفت: همچنان می‌گویم که دوست ندارم مردم مرا صرفا بخاطر تک‌نقش «بهبود» بشناسند اما مردم از روی لطف به من و «پایتخت» علاقه‌مند هستند. جلوی ابراز محبت آنان برای حضور مجدد واقعا کم می آورم.


به گزارش جهان نیوز، مهران احمدی که خبر حضور مجددش در سریال «پایتخت» امروز، از سوی تهیه کننده این مجموعه اعلام شده است، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی دانشجو در این باره گفت: بله! توافق شده و حضورم در «پایتخت 6» قطعی است.
 

بازی نکردنم در نقش بهبود سری های قبل «پایتخت»، بخاطر مشکل شخصی نبود

این بازیگر که در سری های قبلی از ادامه بازی در این سریال انصراف داده بود، اعلام کرد: اگر روزی هم اعلام کردم که دیگر نمی خواهم نقش بهبود را بازی کنم، واقعا هیچ مشکل شخصی با کسی یا گروهی در میان نبوده است. عدم حضور من در فصل های قبلی به شرایط حرفه ای بازیگری ربط داشت و نه گلایه یا هرچیز دیگر.

این بازیگر تأکید داشت: بالاخره شرایط تغییر می کند؛ اگر آن زمان حرفی زدم یا نخواستم همچنان نقش بهبود را ادامه دهم، فقط مختص همان زمان بود؛ حتما مصلحتی بوده و یا اینکه سرکاری بوده ام. الان شرایط برای بازی مجدد در این سریال و نقش تغییر کرده وگرنه هیچ مشکل شخصی وجود ندارد.
 

کوتاه آمدم چون ارزش مردم از انتخاب و تصیمات شخصی من مهمتر است

احمدی همچنین گفت: من بازیگر حرفه ای هستم مثل خود گروه سریال «پایتخت»؛ وگرنه فرصتی باشد حتما با هم کار می کنیم. در دو سالی هم که کنارشان نبودم؛ یکی به دلیل حضورم در فیلم «نفس» و دیگری هم به شرایط خاص دیگری برمی گشت.
این بازیگر شناخته شده اضافه کرد: همچنان هم می گویم که دوست ندارم مردم مرا صرفا بخاطر تک‌نقش بهبود بشناسند. اما مردم از روی لطف به من و این سریال علاقه مند هستند. جلوی ابراز محبت آنان برای حضور مجدد واقعا کم می آورم. کوتاه آمدم چون ارزش مردم از انتخاب و تصیمات شخصی من مهمتر است.
 

اگر بتوانم ذره ای از شادی مردم را فراهم کنم، افتخار خواهم کرد

احمدی تأکیدداشت: من برای بازی در سریال «پایتخت» به پول و مسائل مالی فکر نمی کنم. واقعا گروهی خوبی در این سریال دورهم جمع شده اند و هرگاه هم با سیروس مقدم کرده ام چیزی جز احترام ندیده ام و همواره طبق توافق پیش رفته ایم.
وی با اشاره به علاقه مخاطبان نسبت به ایفای نقش در «پایتخت» گفت: من در برابر خواسته مردم مطیع هستم و سر فرود می آورم. مگر بازیگر می تواند جلوی مردم و خواسته شان مقاومت کند؟

مهران احمدی همچنین گفت: من به این خواسته احترام می گذارم و اگر بتوانم ذره ای از شادی مردم را فراهم کنم، افتخار خواهم کرد.

منبع:خبرگزاری دانشجو


کد مطلب: 695690

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/695690/بهبود-بازی-پایتخت-پول-فکر-نمی-کنم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com