کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کیهان: سر سفره آدم‌کش‌ها نشستن ماست مالی ندارد!

3 مرداد 1398 ساعت 8:32

شبکه رسانه‌ای عنکبوت با تحریف صورت مسئله درباره استخدام یک گزارشگر ورزشی در شبکه ایران اینترنشنال، به جای اعتراض به این اقدام خائنانه، به صدا و سیما حمله می‌کند.


به گزارش جهان نیوز، سایت‌ها، روزنامه‌ها و کانال‌های تلگرامی به همراه برخی مستخدمان توئیتری و اینستاگرامی «شبکه عنکبوت» خبر پیوستن «مزدک-م» گزارشگر ورزشی به شبکه ایران اینترنشنال را بهانه عقده‌گشایی جدید علیه صدا و سیما و شبکه 3 سیما کردند. آنها مدعی شده‌اند وقتی قدر چنین سرمایه‌هایی دانسته نمی‌شود، آنها هم مجبور به مهاجرت می‌شوند.(!)

این ادعا در حالی است که گزارشگر مذکور، یک گزارشگر معمولی بود و به اندازه نیز در کنار سایر گزارشگر به خدمت گرفته می‌شده است. اما حتی اگر غیر از این هم بود، پیوستن به یک شبکه تلویزیونی بدنام و ضد ایرانی را توجیه نمی‌کرد.

سرمایه‌گذار شبکه مذکور، عادل عبدالکریم از عناصر سعودی وابسته به محمد بن سلمان ولی‌عهدی رژیم عربستان است. لندن هم میزبانی این شبکه را می‌کند که سال 96 راه‌اندازی شد. برخی عناصر دارای تابعیت ایرانی نظیر علی اصغر رمضانپور (معاون وزیر ارشاد دولت اصلاحات) در مدیریت آن حضور دارند.

نام شبکه یاد شده وقتی سر زبان‌ها افتاد که دقایقی پس از حمله تروریستی گروهک الاحوازیه به مردان و زنان و کودکان بی‌دفاع در اهواز، با رئیس این گروهک گفت‌وگو کرد و به جانبداری از تروریست‌ها پرداخت.

با این وصف، کسانی که به همکاری با شبکه سعودی- انگلیسی حامی تروریست‌ها و گروهک‌های تجزیه‌طلب مبادرت می‌کنند، در واقع وطن خود را در ازای چند دلار آغشته به دلارهای خونین سعودی‌ها فروخته‌اند.

این نکته، هم گفتنی است چند هنرپیشه‌ و همکار صدا و سیما که در سال‌های گذشته اغوا شده و به شبکه‌هایی چون من و تو و جم تی‌وی و... پیوسته بودند پس از مدتی کوتاه اقامت در خارج و همکاری با این شبکه‌ها، به پشیمانی افتادند و برای بازگشت به کشور دنبال واسطه گشتند. حالا هم با نگاهی خوش‌بینانه به نظر می‌رسد گزارشگر ورزشی مذکور در تله برخی دلالان افتاده است؛ اما اتفاق عجیب، تحریف‌گری اضلاع شبکه رسانه‌ای عنکبوت است که سعی می‌کنند آلودگی به شبکه وابسته به جنایتکاران سعودی را توجیه و تطهیر کنند.

منبع:کیهان


کد مطلب: 695674

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/695674/کیهان-سر-سفره-آدم-کش-ها-نشستن-ماست-مالی-ندارد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com