سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

شمسایی: قصد بازگشت به تیم ملی ندارم

چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 695645
چند مرتبه‌ای با ناظم الشریعه صحبت کردم حتی ایشان در آن موقعی که تازه به تیم ملی اضافه شده بود چند باری من را به تیم ملی دعوت کرد، اما من خودم نخواستم که به تیم ملی برگردم، زیرا دیدم جوانان با استعداد زیادی داریم که می‌توانند جای شمسایی را در تیم ملی پر کنند.
شمسایی: قصد بازگشت به تیم ملی ندارم
به گزارش جهان نيوز، وحید شمسایی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران درباره این که آیا درست است که برخی می‌گویند شما به شدت خرافاتی هستید اظهار داشت: خرافاتی بودن من ۲ ایده ذهنی دارد. اول این که  اگر بخواهم سر مسابقه یا برنامه‌ای حاضر شوم با خواندن سوره‌ای از قرآن خود را آرام می‌کنم و دوم این که من به شدت در زندگی آدم خرافاتی هستم این هم بر می‌گردد به زمانی که من در تیم ورونای ایتالیا بازی می‌کردم و از آن روز این اتفاق برای من افتاد.


 
به خاطر خرافاتی بودنم، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کردم
او درباره این که چطور این اتفاق برای شما افتاد بیان داشت: وقتی در جام جهانی ۲۰۰۸ بازی کردیم و در آن بازی‌ها موفق بودیم من به کسی اجازه نمی‌دادم که پیراهن تیم ملی را عوض کند و یا حتی بشورد تا زمانی که شکست می‌خوردیم؛ و حتی وقتی در تیم تاسیسات دریایی بودم و در آن جا موفق شدیم که قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شویم من مسیر همیشگی را ۵۰ بار خلاف رفتم که از همین جا از راهنمایی و رانندگی عذرخواهی می‌کنم.

هر روز با یک بسکویت خودم را تا شب سیر نگه می‌دارم
شمسایی درباره رژیم عجیب غذایی خود گفت: من برنج و خورشت نمی‌خورم و در مراسم‌های ماه رمضان و محرم که می‌شود بیشتر از  لپه و سیب زمینی آن غذا استفاده می‌کنم.

او درباره این که آیا خانواده شما با این نوع رژیم شما مشکلی ندارد گفت: من هنوز هم در غذایم یک وعده‌ای هستم. صبح یک قاشق عسل و خرما و چای می‌خورم و ظهر‌ها هم به جای نهار از بیسکویت استفاده می‌کنم که من را تا شب سیر نگه می‌دارد و زیاد از وعده شام استفاده نمی‌کنم.

شمسایی درباره این که آیا تا به حال از دارو‌های تقویتی استفاده کرده اید بیان کرد: اصلا دنبال این کار‌ها نمی‌روم و اعتقادی به این نوع دارو‌ها ندارم. وقتی پاهایم را عمل کرده بودم دکتر‌ها می‌خواستند به من مسکن تزریق کنند و من در اثر آن مسکن دو روز تب کردم و باید بگویم که اصلاً این نوع دارو‌ها به بدن من نمی‌سازد.

فالکائو با بازی مقابل جزایر سلیمان رکورد من را شکست
شمسایی بازیکن سابق تیم ملی درباره آخرین وضعیت رکورد گلزنی خود در بازی دوستانه گفت: در این مدت مردم به من لطف زیادی داشتند. فالکائو بعد از بازی‌های من چند بار از تیم ملی برزیل خداحافظی کرد، اما فدراسیون این کشور چند بار او را دعوت کردند و حتی دو روز یک بار برای او بازی‌های تدارکاتی برگزار می‌کردند با تیم‌های جزایر سلیمان و کاستاریکا بازی می‌کرد و توانست که از این طریق رکورد من را بشکند.

او ادامه داد:، اما همان طور که  گفتم پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر کسی افتخار است و من هم افتخار می‌کنم که چند سالی را برای تیم ملی بازی کردم در جام جهانی بودم و در جام ملت‌های آسیا بازی می‌کردم، اما لازم است باز هم بگویم که قرار نیست به تیم ملی برگردم من بازی‌های خود را برای تیم ملی انجام داده ام و امروز هم می‌بینیم که تیم ملی جوان و بسیار خوبی را داریم که می‌توانند بهتر از سومی جهان باشند.


تاج هم درخواست کرد که به تیم ملی برگرم
او افزود: داوود پرهیزکار، حسین شمس، صادق درودگر و انصاری فرد دنبال برگزاری این بازی هستند حتی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم چند مرتبه‌ای با من صحبت کرد همه دوستان لطف دارند اگر بازی انجام شود خدا را شکر می‌کنم و اگر هم انجام نشود باز هم خدا را شکر می‌کنم.

نمی‌خواهم به تیم ملی برگردم
او درباره این که آیا با ناظم الشریعه صحبت کرده است گفت: بله چند مرتبه‌ای هم با ناظم الشریعه صحبت کردم حتی ایشان در آن موقعی که تازه به تیم ملی اضافه شده بود چند باری من را به تیم ملی دعوت کرد، اما من خودم نخواستم که به تیم ملی برگردم، زیرا دیدم جوانان با استعداد زیادی داریم که می‌توانند جای شمسایی را در تیم ملی پر کنند.
 
۲۵ روز طلایی را در استقلال تجربه کردم
شمسایی درباره شرکت در تمرینات تیم استقلال: وقتی تیم ملی فوتسال بودم رولند کخ سرمربی آن وقت استقلال به تمرین تیم ملی آمد و از سبک بازی من خوشش آمد و من هر جا بوده ام گفتم که استقلال در آن دوره خیلی خوب بود. در مدت ۲۵ روزی که در تمرینات استقلال بودم یکی از بهترین دوران ورزشی من بودم و به نظر من استقلال در آن موقع می‌توانست با آن ستاره‌هایی که داشت به راحتی قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شود و باز هم می‌گویم که آن دوره تاریخی‌ترین استقلال زمان را شاهد بودیم.


معروف سوگلی والیبال دنیا است
شمسایی هم چنین درباره این که با سعید معروف رفاقت زیادی دارد و نیز در این مدت خیلی گلایه‌هایی داشت گفت: به نظر من کسانی که برای ورزش کشورشان تاریخ سازی می‌کنند باید به وجودشان افتخار کرد. سعید معروف سوگلی والیبال دنیا است و مهم این است که او هم وطن ما است. همان طور که احسان حدادی در پرتاب دیسک و حامد حدادی در بسکتبال و همچنین در ورزش کشتی و والیبال که قهرمانان زیادی داریم و باید به تک تک وجودشان افتخار کنیم. ما باید ورزشکارانمان را تعریف کنیم نه تخریب.
او در پایان صحبت هایش درباره این که دوستان هنرمند زیادی دارد گفت: بله من هم دوست هنرمند خواننده دارم و هم دوست مداح و به نوعی می‌توانم بگویم که هم دنیا را دارم و هم آخرت را دارم.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *