کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شکارچی مردان سالخورده دوباره به دام پلیس افتاد

2 مرداد 1398 ساعت 9:09

زن میانسال با پرسه در پارک‌های شهر خود را به مردان سالخورده نزدیک می‌کرد و پس از ریختن طرح دوستی وارد خانه‌هایشان می‌شد و با مسموم کردن آنها، اموالشان را سرقت می‌کرد.


 به گزارش جهان نیوز، بسیاری از پرونده‌های مطرح شده در اداره‌های پلیس به علت بی‌توجهی شهروندان و اعتماد بی‌جای آن‌ها به افراد ناشناس است. سرانجام بسیاری از این اعتماد‌های بی‌جا هم به از دست رفتن سرمایه و گاهی جان افراد منجر می‌شود. یکی از این پرونده‌ها ساعت ۱۳ روز پنج‌شنبه ۲۷ تیرماه امسال در کلانتری ۱۲۷ نارمک تشکیل شد. 

شاکی مردی ۶۸ ساله بود که گفت در دام زنی فریبکار گرفتار شده است. بعد از انجام تحقیقات مقدماتی، پرونده به دستور قاضی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران فرستاده شده و شاکی جزئیات بیشتری از ماجرا را شرح داد. او گفت که حدود یک ماه قبل در پارک شقایق روی نیمکت نشسته بودم که زنی میانسال کنارم نشست. این زن گفت که ۵۰ سال سن دارد و خودش را سهیلا معرفی کرد. او گفت زنی تنهاست و شروع به درددل کرد.

من هم برایش توضیح دادم که چند سال قبل همسرم فوت شده و به تنهایی زندگی می‌کنم. به هر حال من روز‌های بعد هم سهیلا را در پارک ملاقات کردم تا اینکه یک روز او را به خانه‌ام دعوت کردم. وقتی وارد خانه شدیم، او به آشپزخانه رفت و دو لیوان نوشیدنی حاضر کرد. بعد از خوردن نوشیدنی بود که سرم گیج رفت و دیگر چیزی نفهمیدم. وقتی چشم باز کردم، متوجه شدم که در بیمارستان هستم. پزشکان گفتند که ۲۰ روز در حالت بیهوشی بوده‌ام. بعد از بهبودی وضعیتم فهمیدم که آن زن من را بیهوش کرده و ۷۰ میلیون تومان پول و طلایی را که داشتم به سرقت برده است.

در شاخه دیگری از تحقیقات، کارآگاهان پلیس متوجه شدند که پنج پرونده مشابه علیه زن فریبکار تشکیل شده است. بررسی شکایت‌های مطرح شده و اطلاعات به دست آمده از شاکیان نشان داد سهیلا از مجرمان سابقه‌دار است که قبلاً چند بار به همین اتهام بازداشت و به زندان افتاده است. کارآگاهان پلیس سرانجام موفق شدند مخفیگاه سهیلا را شناسایی و ۲۵ تیرماه او را بازداشت کنند. این زن در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی از مردان سالخورده اعتراف کرد. او گفت که مدتی قبل، پس از آزادی از زندان دوباره شروع به سرقت به همان شیوه سابق کردم.

من در پارک‌های محله نارمک پرسه می‌زدم و پیرمردان پولدار را شناسایی می‌کردم. بعد خودم را به آن‌ها نزدیک می‌کردم و زمانی که وارد خانه‌شان می‌شدم آن‌ها را با داروی بیهوشی مسموم و اموالشان را سرقت می‌کردم. اموال سرقتی را هم به افراد ناشناس می‌فروختم تا اینکه دستگیر شدم.

سرهنگ کارآگاه «مرتضی نثاری» رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت در حال حاضر پنج مالباخته دیگر شناسایی شده‌اند. وی گفت ارزش ریالی پرونده‌ها یک میلیارد تومان است و تحقیقات برای شناسایی جرائم بیشتر متهم در جریان است.

منبع: روزنامه جوان


کد مطلب: 695556

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/695556/شکارچی-مردان-سالخورده-دوباره-دام-پلیس-افتاد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com