پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

لاهوتی: دولت هیچ برنامه‌‌ای برای مسکن ندارد

سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب: 695490
نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: هر یک از دولت‌های گذشته برنامه‌ای برای مسکن همچون زمین‌ شهری، اجاره به شرط تملیک و مسکن مهر داشتند اما دولت فعلی هیچ برنامه‌ای برای مسکن ندارد.
لاهوتی: دولت هیچ برنامه‌‌ای برای مسکن ندارد
به گزارش جهان نيوز، مهرداد لاهوتی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (سه‌شنبه 1 مرداد 98) گفت: از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران در توقیف کشتی متخلف انگلیسی در چارچوب مقررات بین‌المللی که موجب خرسندی و غرور ملت ایران و عزت ایران شد تشکر و تقدیر می‌کنم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما هزار و 300 میلیارد تومان یارانه پرداخت می‌کنیم که از این میان صد هزار میلیارد تومان یارانه آشکار است و حدود نزدیک به هزار هزار میلیارد تومان آن یارانه پنهان است. باید ببینیم چه اقشاری از این یارانه پنهان استفاده می‌کنند.

وی افزود: در بحث مصرف بنزین دهک دهم حدود 26 برابر دهک اول استفاده می‌کنند و حدود 3.6 دهم برابر دهک دهم از دهک یکم بیشتر استفاده می‌کنند و همین موضوع در رابطه با  مصرف گاز 2.5 برابر است. در بحث کالاهای اساسی 4.7 برابر دارو، 19.5 برابر است. 

لاهوتی خاطرنشان کرد: در بحث مسکن در دولت‌های قبل برنامه‌هایی برای مسکن وجود داشت.در دولت آقای هاشمی موضوع زمین شهری در دولت آقای خاتمی اجاره به شرط تملیک در دولت آقای احمدی‌نژاد بحث مسکن مهر را داشته‌ایم و در هر یک از این دولت‌ها نسخه‌ای برای دهک‌های پایین جامعه وجود داشت اما در دولت فعلی اقدامی صورت نگرفت.

نماینده مردم لنگرود در مجلس در پایان با اشاره به واردات بیش از نیاز برنج توسط دولت خواستار توجه به برنج‌کاران شمال کشور شد.

منبع:فارس
برچسب ها: لاهوتی دولت مسکن
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جناب مقصر این کار نکردن دولت به غیر از مجلس کسی دیگر هم می تواند باشد؟؟؟؟؟