پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱
حجت‌الاسلام مصباحی مقدم:

بار هزینه‌ها برای طبقات کم درآمد باید کاهش یابد

سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 695457
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نمی‌توان انتظار داشت که همه، کلیه هزینه‌ها را پذیرا باشند.
بار هزینه‌ها برای طبقات کم درآمد باید کاهش یابد
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره برخی اظهارات اصلاح طلبان نسبت به زندگی در تهران و پرداخت هزینه‌های شهری، اظهار کرد: میلیون‌ها انسان از طبقات مختلف اجتماعی و درآمد‌های بسیار متفاوت ماهانه و سالانه در شهر تهران زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه هزینه‌ها باید عادلانه تقسیم شود، ادامه داد: نمی‌توان انتظار داشت که همه، کلیه هزینه‌ها را پذیرا باشند. آن‌هایی که هزینه‌های زندگی‌شان پایین و در آمدشان ضعیف است، متناسب با درآمدشان باید هزینه‌های عمومی را پرداخته و برخی از خدمات شهری همچون هزینه‌های مترو و اتوبوس را باید به آن‌ها همراه با یارانه پرداخت کرد.

حجت‌الاسلام مصباحی مقدم تصریح کرد: کسانی که وضعیت مالی بهتری دارند باید هزینه تمام شده خدمات دریافتی را بپردازند تا بار هزینه‌ها را برای طبقات کم درآمد جامعه کاهش دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هزینه پایتخت بیش از هزینه‌های کلان شهر‌های دیگر و روستاهاست، یادآور شد: متناسب با وضعیت درآمد خانواده‌ها هزینه‌ها توزیع و تقسیم شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
جناب در حال حاضر که کمر مردم راست نمی شود؟؟