پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

موافقت ۱۴ کشور اروپایی با تقسیم پناهجویان

سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 695430
رئیس جمهوری فرانسه با اشاره به نشست روز گذشته پاریس با موضوع پناهجویان اعلام کرد که ۱۴ کشور اروپایی با تقسیم عادلانه پناهجویان سرگردان در دریای مدیترانه موافقت کردند.
موافقت ۱۴ کشور اروپایی با تقسیم پناهجویان
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهوری فرانسه در پایان نشست وزرای کشور و خارجه اعضای اتحادیه اروپا با محوریت پناهجویان سرگردان در دریای مدیترانه اظهار داشت: ۱۴ کشور اروپایی با پیشنهاد مشترک آلمان- فرانسه درخصوص تقسیم عادلانه پناهجویان سرگردان موافقت کردند.

وی افزود: علاوه بر آلمان و فرانسه کشورهای پرتغال، لوکزامبورگ، فنلاند، لیتوانی، کرواسی و ایرلند در خصوص مشارکت جدی برای اسکان به پناهجویان موافقت کردند، همچنین ۶ کشور دیگر اروپایی نیز با حمایت از طرح آلمان- فرانسه آمادگی خود را برای پذیرش تعدادی از پناهجویان سرگردان در دریای مدیترانه اعلام کردند.

این در حالی است که «ماتئو سالوینی» وزیر کشور ایتالیا با توجه به مخالفت کشورش درخصوص اسکان دادن به پناهجویان سرگردان دریای مدیترانه از حضور در این نشست خودداری کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *