پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

واکنش حزب‌الله به تخریب منازل فلسطینیان در قدس

سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 695412
حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای با محکومیت شدید اقدام رژیم صهیونیتسی در تخریب منازل فلسطینیان در قدس، اعلام کرد که این اقدام جنایت جنگی است.
واکنش حزب‌الله به تخریب منازل فلسطینیان در قدس
به گزارش جهان نيوز، جنبش حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد هر گونه عادی سازی (روابط با رژیم صهیونیستی) علیه مسئله فلسطین را محکوم می کنیم و این اقدام پوشش سیاسی و رسانه ای را برای جنایات آن فراهم می کند. عملیات تخریب منازل فلسطینیها در قدس ، جنایتی جنگی است.

صبح روز دوشنبه شمار زیادی از نظامیان صهیونیست عملیات تخریب گسترده منازل فلسطینیان در منطقه وادی الحمص شهرک صور باهر در جنوب شرقی قدس اشغالی را آغاز کردند.

«نیکلای ملادینف» نماینده سازمان ملل در امور خاورمیانه روز دوشنبه از رژیم اشغالگر قدس خواست تخریب ده‌ها مجتمع مسکونی فلسطینیان در وادی الحمص در شهرک صور باهر در جنوب شرق قدس اشغالی را متوقف کند.
ملادینف در توئیتی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت با وجود درخواست‌ها برای خودداری از عملیات تخریب، ویران کردن ساختمان‌های مسکونی در صور باهر به آواره شدن شمار بیشتری از خانواده های فلسطینی منجر خواهد شد.

وی با بیان اینکه نمی‌توان با هر اندازه از کمک های انسانی، رنج فلسطینیان را جبران کرد، از رژیم صهیونیستی خواست فورا این سیاست را متوقف کند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *