کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رژیم صهیونیستی ۱۰۰ خانه فلسطینی را تخریب می کند

31 تير 1398 ساعت 12:48

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز دوشنبه تخریب 100 واحد مسکونی در محله وادی حمص در شهرک صور باهر در قدس را آغاز کردند؛ صهیونیست ها این منطقه را منطقه بسته نظامی اعلام کردند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از العالم، صدها نظامی و پلیس صهیونیستی همراه با چندین دستگاه بلدوزر به شهرک صور باهر فلسطین واقع در ارتفاعات مشرف بر قدس شرقی حمله کردند.

صهیونیست ها این منطقه را از پنج شنبه گذشته محاصره کرده و اقدام به انفجار خانه ها و تخلیه اهالی کردند. این رژیم از پنج شنبه گذشته به اهالی مهلت داده بود که خودشان خانه هایشان را تخریب کنند وگرنه این رژیم خود، وارد عمل می شود. رژیم صهیونیستی می گوید این خانه ها نزدیک دیوار حائل ساخته شده و باید تخریب شوند.

"حماده حماده"، رئیس کمیته اهالی محله وادی الحمص گفت صدها تن از عناصر پلیس رژیم اشغالگر و یگان های ویژه این رژیم با خودرو و بلدوزر و همراه با تعدادی کارشناس مواد منفجره به این محله حمله کرده و ساختمان "ابو طیر" را محاصره و ساکنان آن را تخلیه و سپس آن را منفجر کردند.

حماده گفت 16 ساختمان با بیش از 100 واحد مسکونی در معرض خطر ویرانی هستند؛ برخی از این واحدها مسکونی و برخی دیگر در دست ساخت هستند. این ساختمان ها در منطقه "ا" واقع شده اند. این منطقه طبق توافق در قلمرو اداری حکومت فلسطین هستند و از دولت محلی مجوز ساخت دارند. اما رژیم صهیونیستی به بهانه نزدیک بودن این ساختمانها به دیوار حائل سعی در تخریب آنها دارد.


کد مطلب: 695322

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/695322/رژیم-صهیونیستی-۱۰۰-خانه-فلسطینی-تخریب-می-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com