پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

وعده نمایندگان دموکرات برای استیضاح ترامپ

دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب: 695321
گروهی از نمایندگان دموکرات طی هفته گذشته حمایت خود را برای آغاز تحقیقات درباره استیضاح دونالد ترامپ اعلام کرده‌اند.
وعده نمایندگان دموکرات برای استیضاح ترامپ
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، در حالی که به نظر می‌رسد رهبران مجلس نمایندگان آمریکا در شرایط فعلی تمایل چندانی برای استیضاح دونالد ترامپ ندارند، ولی طی هفته گذشته تعداد دیگری از نمایندگان دموکرات نام خود را به فهرست بلندبالایی از نمایندگان اضافه کرده‌اند که خواستار استیضاح رئیس جمهور ایالات متحده هستند.

بر اساس این گزارش، آل گرین نماینده دموکرات تگزاس و استیو کوهن نماینده دموکرات تنسی وعده داده‌اند تا روند استیضاح ترامپ را بعد از تعطیلات ماه اوت کنگره پیگیری خواهند کرد.

تشدید تلاش‌های برخی نمایندگان دموکرات برای برکناری ترامپ، موجب افزایش دردسرهای نانسی پلوسی رئیس دموکرات مجلس نمایندگان خواهد شد. رهبران ارشد حزب دموکرات در شرایط کنونی سیاسی آمریکا تمایل چندانی برای استیضاح ترامپ ندارند و نگران آن هستند که این مسئله در نهایت به ضرر این حزب تمام شود.

پلوسی و سایر رهبران ارشد حزب دموکرات در شرایط کنونی از یک رویکرد تحقیقاتی درباره فعالیت‌های دولت ترامپ حمایت می‌کنند تا کمیته‌های مختلف مجلس نمایندگان درباره اقدامات ترامپ تحقیقات لازم را انجام دهند تا بتوانند به اسناد و شواهد معتبری دست یابند.

پلوسی در این باره گفت: ما 6 کمیته در اختیار داریم که هم‌اکنون در حال بررسی هرگونه سوء‌استفاده ترامپ از قدرت، جلوگیری وی از اجرای عدالت و هر گونه مسئله دیگر مربوط به رئیس‌جمهور آمریکا هستند.

ولی هنوز تعداد زیادی از نمایندگان دموکرات خواستار آغاز روند استیضاح ترامپ هستند. با اعلام حمایت تعداد دیگری از نمایندگان دموکرات از روند استیضاح ترامپ، تعداد نمایندگانی که تاکنون حمایت خود را از استیضاح اعلام کرده اند به بیش از 87 نفر رسیده است.

این مسئله می تواند جلسه شهادت رابرت مولر بازپرس ویژه پرونده تحقیقات روسیه در مجلس نمایندگان آمریکا را به زمان زودتری موکول کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
Iran, Islamic Republic of
...