جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
رئیس پلیس راهور:

کاهش ۱۷.۶ درصدی تصادفات جاده‌ای

دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 695296
رئیس پلیس راهور ناجا گفت:۱۷ هزار و ۳۱۸ هزار نفر در سال گذشته در تصادفات جان خود را از دست دادند ۳۶۵ هزار نفر مجروح شدند.
کاهش ۱۷.۶ درصدی تصادفات جاده‌ای
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس جدید پلیس‌راه راهور ناجا اظهار کرد: تمام دغدغه‌هایی که پلیس راهور دارد مسئولیت اجرای آن با معاونت اجرایی این پلیس است.

وی افزود: به دلیل مسائلی از قبیل ارزانی بنزین و... سفر یک امر عادی برای مردم شده است و این امر کار ماموران راهور را دو چندان می‌کند.

سردار هادیانفر ادامه داد: با ۱۰۷ هزار نیرو در طول بیست روز به طول شبانه روزی تلاش کردیم و این همدلی سبب شد تا ۱۷.۶ تصادفات کاهش پیدا کند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: به غیر از این رفتارها نیازمند ناوگان جدید هم هستیم که این امر همت و تلاش دولت را طلب میکند.

وی ادامه داد: ۱۷ هزار و ۳۱۸ هزار نفر در سال گذشته در تصادفات جان خود را از دست دادند ۳۶۵ هزار نفر مجروح شدند.سردار هادیانفر خاطرنشان کرد: وضع تصادفات جاده‌ای در طول عمر جمهوری اسلامی وضع مناسبی ندارد و آمار کشته‌های ما خیلی بالا است.

وی گفت: متاسفانه در سه ماهه اخیر ۴ هزار و ۱۲۹ نفر جان خود را از دست دادند و ۹۰ درصد این تصادفات به عامل انسانی مربوط می‌شود.سردار هادیانفر ادامه داد: صداوسیما از ما ۲۰۰ میلیارد تومان برای تبلیغات پلیس راهور که مبنی بر کاهش تصادفات است، طلب می‌کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *