جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱۵

دروغ ترامپ آنقدر بزرگ بود که خودمان هم اول باور کردیم

يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۲
کد مطلب: 695222
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دروغی که ترامپ گفت، آنقدر بزرگ بود که خودمان نیز اول باور کردیم که توانسته اند یک پهپاد ما را ساقط کنند.
دروغ ترامپ آنقدر بزرگ بود که خودمان هم اول باور کردیم
به گزارش جهان نيوز، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از جلسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از ادعای ترامپ در خصوص سرنگونی یک پهپاد ایرانی یگان‌های مختلف را چندبار کنترل کردیم، دروغ بزرگی که ترامپ گفت آنقدر بزرگ بود که خودمان نیز اول باور کردیم که توانسته اند یک پهپاد ما را ساقط کنند؛ زیرا موضوع برای ما باورپذیر نبود که دروغ به این بزرگی را خودش به صورت مستقیم در رسانه بیان کند.

وی افزود: به همین علت چند ساعتی در تکذیب خبر تأخیر داشتیم و در نهایت دیدیم که پهپاد بدون سرنشین ما فعالیت ناوگروپ را قبل از تنگه هرمز و تا زمان خارج شدن از آن رصد کرده است.

سردار حاجی زاده گفت: خود آن‌ها نیز پس از مدتی تقصیر را به گردن بولتون انداختند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به جلسه امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، افزود: در جلسه امروز گزارشی از پیشرفت‌ها و دستاورد‌ها در عرصه‌های مختلف موشکی، هواپیما‌های بدون سرنشین و بمب‌های هوشمند ارائه کردیم.

وی ادامه داد: همه این دستاورد‌ها در واقع با تلاش افراد و مسئولانی که در مجموعه هوافضای سپاه بوده اند و همچنین بکارگیری نخبگان کشور، دانشگاه‌ها و جوانان بدست آمده است. نکته مهم این است که اگر ما در سایر بخش‌ها که مشکل داریم از دانشگاه‌ها و جوانان استفاده کنیم، مسائل با تکیه بر توان داخلی به سرعت قابل حل است.

سردار حاجی زاده عنوان کرد: در جلسه امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در این باره صحبت کردیم که ما از گوشه کوچکی از ظرفیت‌ها توانسته ایم استفاده کنیم و این موفقیت‌ها که ملت شریف ایران در ماه‌ها و سال‌های اخیر دیده اند، حاصل شده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه دستاورد‌ها با قدرت و ظرفیت‌های دانشگاهها، شرکت‌های دانش بنیان و توانمندی‌های داخلی بدست آمده، تاکید کرد: خواهش ما این است که سایر مسئولان نیز این روش را آزمایش کنند، ضرر نخواهند کرد. 

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص اختصاص یک پادگان به پژوهشگران برای انجام تحقیقات، گفت: ما چند سالی است که با حجم زیادی از نخبگان کشور مواجه هستیم که ظرفیت بکارگیری آن‌ها را نداریم و در نهایت تلاش کردیم مکانی در اختیار این افراد قرار دهیم که بتوانند فعالیت کنند. 

سردار حاجی زاده تاکید کرد: هم اکنون حدود ۷۰۰ نفر در یک پادگان مشغول فعالیت هستند که البته شعبه‌هایی نیز در سراسر کشور ایجاد کرده اند و قرار شد اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز از آن بازدید کنند. 

در این جلسه از تلاش‌ها و فعالیت‌های سردار حاجی زاده با اهدای لوح قدردانی شد که وی در این باره گفت: ما خادم ملت و سرباز مقام معظم رهبری هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
جالب است دشمنان ما که از اخلاق و وجدان بی‌بهره‌اند به آقای روحانی کاپ اخلاق می‌دهند. آقای رئیس‌جمهور با فحش‌ها و ناسزاهایی که چند سال پیش به منتقدین برجام داد اخلاقی باقی نگذاشته است.
Iran, Islamic Republic of
اونم از بی اخلاقی شونه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
مکرون اظهارنظر کرده رئیس‌جمهور ایران برنده اخلاق در برجام است این حرف را قبلاً از زبان آقای روحانی شنیده بودیم: که در برجام ما برنده اخلاق شدیم! باید از دولت پرسید دستاورد این موضوع چرا منجر به بازگشت تحریم‌ها و... شده است؟!
United Arab Emirates
ماهیت اصلی برجام گشایش دروازه‌های اقتصادی و فروریختن دیوار تحریم بود اما عده‌ای سعی دارند دستاورد برجام را سیاسی جلوه دهند که اگر این‌طور هم باشد حاصلش برای ایران هیچ بوده است و به تازگی جریانی دستاورد برجام را اخلاق معرفی کرده‌اند موردی که غربی‌ها فهم صحیحی از اخلاق سیاسی ندارند.
United Arab Emirates
مسیر برجام بر پایه سست بنا شده است و دلیل آن اعتماد کورکورانه دولت به وعده‌های پوچ غربی‌ها بود، برجام از ابتدا محکوم به شکست بود چون یک طرف آن آمریکای جنایتکار است.
United Arab Emirates
انگلیسی‌ها دیگر نباید خواب راحت داشته باشند زیرا قصد نبرد با جبهه مقاومت را کرده‌اند.
ممد
Canada
...
Iran, Islamic Republic of
دادش فقط بزنيد انها بزدل هستند و خالي بند
Iran, Islamic Republic of
دادشم نفتكش خالي است يك پرشو بگيريد برزيم تو با ك حا ل كنيم و دعا بجان شما بزرگوران
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اره اقلا نفت اونارو بیارید سر سفرمون
Iran, Islamic Republic of
...
mohsen
Iran, Islamic Republic of
....