پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۴

پورابراهیمی: دست تک‌تک عوامل گاندو را می‌بوسیم

يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب: 695182
رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: دست تک تک عوامل دخیل در ساخت پروژه «گاندو» را می‌بوسیم و از تولید موارد مشابه این سریال استقبال می‌کنیم،
پورابراهیمی: دست تک‌تک عوامل گاندو را می‌بوسیم
به گزارش جهان نيوز، بعد از انتشار رسمی اخبار مربوط به تحریم صداوسیما توسط دولت واکنش‌های بسیار زیادی در فضای رسانه‌ای کشور نسبت به این تصمیم دولت اتفاق افتاد که عمده این واکنش‌ها، منفی بوده و این تصمیم را غیراصولی و خلاف قانون دانستند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن طرح این موضوع، هر کدام واکنشی نسبت به این خبر داشته‌اند.

***رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: دست تک تک عوامل دخیل در ساخت پروژه «گاندو» را می‌بوسیم
محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه موضوع بودجه‌ریزی عملیاتی سالهاست که بحث می‌شود و تا امروز خبری از اجرای آن نشده گفت: شاید برخی دستگاه‌ها در قالب نرم‌افزارهایی ریز عملکردشان را محاسبه کنند اما اینکه این طرح به‌صورت کلان در کشور اجرا شود، چنین چیزی نیست و بودجه دستگاه‌ها طبق روال سنوات گذشته پرداخت می‌شود.

وی افزود: محاسبه بودجه دستگاه‌ها اگر قرار است بر اساس بودجه‌ریزی عملیاتی باشد باید همزمان اجرا شود و صداوسیما تنها دستگاهی نیست که مشمول این طرح می‌شود.

نماینده مردم کرمان در خانه ملت گفت: صداوسیما با حجم گسترده مخاطبانش، عملکرد شبکه‌های استانی، فعالیت گسترده شبکه‌های برون‌مرزی و... باید روند بودجه‌اش افزایشی باشد نه کاهشی!

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به واکنش‌های برخی در دولت و همچنین رسانه‌های دولتی نسبت به تولید و پخش سریال «گاندو» گفت: این واکنش‌ها که به تهدید بودجه‌ای هم رسیده است نشان از عمق تأثیرگذاری این سریال در جامعه دارد و بیانگر این موضوع است که دشمنی‌های آمریکا و صهیونیسم برای مردم شفاف‌سازی شده است.

محمدرضا پورابراهیمی اضافه کرد: صداوسیما باید مسیری را که انتخاب کرده است با قدرت بیشتری ادامه دهد و در ساخت چنین آثاری مصمم‌تر باشد.

رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: دست تک تک عوامل دخیل در ساخت پروژه «گاندو» را می‌بوسیم و از تولید موارد مشابه این سریال استقبال می‌کنیم، دولت هم اگر ایراد یا اشکالی به موارد مطرح‌شده در سریال می‌بیند باید از طریق بهتری رفع شبهه کند، سؤال کند و صداوسیما نیز پاسخگو باشد.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ایول الله
محمد
United Arab Emirates
آفرین!!! در جریان استیضاح بعضی وزرا هم کاملا معلوم بود نماینده روشن و حق مداریه ، خداوند ایشان را یاری فرماید و امثال ایشان را زیاد کند.
حسین
Iran, Islamic Republic of
....
محمد
Iran, Islamic Republic of
عجب عجب عجب چی بگم که نگم بهتره