سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

احتمال به صفر رسیدن پذیرش مهاجران در آمریکا

شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 695007
گزارش‌ها نشان می‌دهند که دولت ترامپ در نظر دارد در سال آینده میلادی شمار پذیرش مهاجران را به صفر برساند. این مساله در عمل تعطیلی برنامه مهاجرتی آمریکا را در پی خواهد داشت.
احتمال به صفر رسیدن پذیرش مهاجران در آمریکا
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، منابع آگاه از روند گفتگوها میان مقامات امنیتی و "سرویس شهروندی و مهاجرت آمریکا" به وبسایت خبری پولیتیکو گفته‌اند، یکی از برنامه‌هایی که در نظر گرفته شده است، به صفر رساندن شمار پذیرش مهاجران در آمریکا است.

همچنین برنامه منعطف‌تری نیز از سوی مقامات امنیت ملی آمریکا در نظر گرفته شده که شمار پذیرش شهروندان تازه را به 3000 تا 10 هزار نفر کاهش می‌دهد.

مدافعان حقوق مهاجران به پولیتیکو گفته‌اند که چنین تغییری در برنامه مهاجرتی آمریکا می‌تواند شکست بزرگی برای گروه‌هایی باشد که به اسکان مهاجران کمک می‌کنند. این اقدام همچنین می‌تواند هزاران نفری را که در میانه روند درخواست پناهندگی هستند، از دستورکار خارج کند.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا قوانین مهاجرتی آمریکا را "احمقانه‌ترین" قوانین در جهان توصیف کرده و از کنگره خواسته لوایحی را برای سختگیری بیشتر در زمینه قوانین مهاجرتی تصویب کند.

دولت ترامپ از محدودیت‌های تازه مهاجرتی دفاع کرده و همزمان با تلاش روزافزون مهاجران برای ورود به آمریکا، آن‌ها را برای اصلاح نظام مهاجرتی این کشور لازم دانسته است.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *