پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۱

حمله تمساح به دختر بچه روستایی در سرباز

شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب: 694989
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه مشکل قطع آب مصرفی در روستا و نزدیک شدن اهالی محلی به برکه محل زیست تمساح موجب وارد شدن آسیب جدی به دست دختربچه اهل روستای کشاری از توابع سرباز شد.
حمله تمساح به دختر بچه روستایی در سرباز
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا ، وحید پورمردان افزود: با توجه به فصل گرما و کمبود آب در مناطق روستایی اهالی روستا علی‌رغم وجود تابلو های هشدار دهنده محیط زیست در منطقه و اطلاع رسانی‌های مداوم متاسفانه جهت استفاده و برداشت آب به برکه های محل زیست تمساح نزدیک شده و اینبار دختر بچه اهل روستای کشاری مورد حمله جدی تمساح قرار گرفت.

وی ادامه داد: دختر بچه مذکور جهت درمان به بیمارستان چابهار انتقال داده شده و پزشکان در صددند تا دست آسیب دیده وی را در صورت امکان پیوند بزنند.

پورمردان گفت: تمساح‌ها در این فصل مهاجم بوده و از قلمرو و لانه‌های خود که در آن تخم گذاری کرده‌اند دفاع می‌کنند که نزدیک شدن هر موجودی از جمله انسان را هم به منزله تهدیدی برای نوزادان در شرف تولد خود می‌پندارند.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست در همین راستا کارگاه‌های آموزشی برای دهیاران، شوراها و اهالی محلی منطقه برگزار کرده و همچنین تابلوهای خطر وجود تمساح در منطقه نیز در مناطق نصب شده‌اند اما متاسفانه مشکل کم آبی و استفاده از آب برکه هرازگاهی به قیمت جان اهالی تمام می شود که امیدواریم هرچه زودتر مشکل آب روستاهای منطقه حل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...