پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

نمره دولت که ۲۰ است تا نظر مردم چه باشد!

شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 694933
رئیس‌جمهور می‌گوید مردم هر روز از طریق فضای مجازی به حاکمیت نمره می‌دهند.
نمره دولت که ۲۰ است تا نظر مردم چه باشد!
به گزارش جهان نيوز، روحانی در افتتاحیه نمایشگاه الکامپ و نشست «ایران هوشمند» گفت: چه بخواهیم، چه نخواهیم این یک واقعیت است که همه باید توجه داشته باشیم، این فضای جدید می‌تواند فرصت باشد نه تهدید.

وی همچنین افزود: امروز همه مردم در شهرها و ۷۸ درصد روستاها از موبایل نسل سه و چهار می‌توانند بهره‌مند شوند. فضای مجازی است که مشارکت مردم را در همه امور اداره کشور ساده‌تر کرده است و مردم از طریق فضای مجازی روزانه به مشروعیت حاکمیت نمره می‌دهند. فضای مجازی برای تحولات اجتماعی ما فرصت مناسبی ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اشتغال عظیمی را یک استارت آپ ایجاد کرده است؛ یعنی هزاران شغل مستقیم و یک میلیون و ششصد هزار شغل غیرمستقیم در کمتر از پنج سال ایجاد کرده است.

روحانی نگفته مردم در فضای مجازی چه نمره‌ای به دولت می‌دهند. روحانی چندی قبل تصریح کرد نیازی به نظرسنجی از مردم نیست و او به اعتبار اینکه از خانه تا محل کار در ریاست‌جمهوری با خودرو تردد می‌کند، هر بار از قیافه‌های مردم و اخم و لبخند صورت آنها می‌فهمد که چگونه فکر می‌کنند و چه قضاوتی دارند. روحانی همچنین پیش از این گفته بود «کسی نمی‌تواند عظمت عملکرد دولت را به خاطر ماکارونی یا رب گوجه و چند روز مضیقه مردم، نادیده بگیرد. نباید به خاطر یک نمره ۱۹/۵، تمام نمرات ۲۰ یک دانش‌آموز را فراموش کنیم.»

او البته این را هم در گذشته گفته که «ایجاد چند میلیون شغل، از افتخارات دولت است اما خیلی از مردم، این دستاورد را باور نمی‌کنند.»

در نظرسنجی‌های ماه‌های گذشته، ۴/۵ درصد مردم درباره محبوبیت دولت، نمره زیاد و خیلی زیاد و ۸۵ درصد نمره کم و خیلی کم داده‌اند. همچنین در ارزیابی عملکرد دولت، ۵/۸ درصد معتقد بوده‌اند «موفق و بسیار موفق» بود و ۸۴ درصد گفته‌اند این عملکرد را ناموفق و بسیار ناموفق می‌دانند.

منبع: کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
اگر زهمت نیست نمره ها ی بیست را هم اعلان. بفرمایئد تا مردم هم مشاهده کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟