سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۳
۱۵

بیانیه مهم سپاه درباره ادعای ترامپ

جمعه ۲۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 694914
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای عملیات مورد ادعای آمریکایی‌ها در سرنگون کردن پهپاد ایرانی در تنگه هرمز را مضحک خواند.
بیانیه مهم سپاه درباره ادعای ترامپ
گروه سیاسی جهان نيوز:  روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با مضحک خواندن عملیات مورد ادعای آمریکایی‌ها در سرنگون کردن پهپاد ایرانی در تنگه هرمز، اعلام کرد: به زودی تصاویر پهپاد نیروی هوافضای سپاه از ناوچه آمریکایی ها را منتشر و سند بی پایه و اساس بودن ادعای آنان را در معرض افکار عمومی جهانیان قرار می‌دهیم.

به گزارش جهان نيوز، در پی ادعای واهی و دروغین شب گذشته ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا مبنی بر سرنگون ساختن یک پهپاد ایرانی توسط ناوچه تهاجمی آبی-خاکی "یو اس اس باکسر" این کشور در تنگه هرمز و تکذیب آن توسط ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای، اعلام کرد: به زودی تصاویر پهپادهای سپاه از ناوچه "یو اس اس باکسر" آمریکایی که مدعی سرنگون ساختن یک پهپاد ایرانی در روز گذشته (پنجشنبه) بر فراز تنگه هرمز شده است را منتشر خواهیم کرد تا دروغ و بی پایه و اساس بودن این ادعا در معرض افکار عمومی جهانیان قرار گیرد.

در این بیانیه تاکید شده است: این تصاویر نشان خواهد داد پهپاد نیروی هوافضای سپاه پیش از ورود ناوچه  آمریکایی به تنگه هرمز در حال اجرای ماموریت جاری خود در منطقه بوده و از جمله تصاویر مربوط به رصد و مراقبت از ناوچه مذکور را نیز قبل و حتی بعد از زمان مورد ادعای آمریکایی‌ها به ایستگاه خود ارسال و سالم به پایگاه خود بازگشته است.

روابط عمومی کل سپاه در پایان بیانیه خود تاکید کرده است: یگان های دریایی و هوافضای سپاه بر اساس ماموریت ها ی قانونی خود و در راستای برقراری امنیت آبراه تنگه هرمز و خلیج فارس ، تحرکات بیگانگان به ویژه نیروهای تروریست آمریکا و انگلیسی‌ها در این منطقه راهبردی را هوشمندانه و به طور مستمر تحت نظارت و کنترل دقیق داشته و با اشراف اطلاعاتی و آمادگی های مطمئن موجود، هرگونه اقدام تجاوزکارانه و خلاف قوانین و مقررات بین‌المللی آنان را با پاسخ متناسب، مواجه خواهند ساخت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رسول
Iran, Islamic Republic of
اگه ادعای ترامپ دروغه بنظرتون نیاز به این همه بالا پایین پریدن داره ؟ ...
Iran, Islamic Republic of
حالا تو چرا کاسه داغتر از آش شدی ، تو ایرانی هستی یا آمریکایی یا شاید هم مواجب بگیر؟!!
Iran, Islamic Republic of
حق داری برای امثال شما که نمی‌فهمید عزت و اقتدار چی هست، تکذیب خبر دروغ آمریکای ترسو توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عجیب بنظر میرسه
Iran, Islamic Republic of
کدام بالا و پریدن ؟

شما با روشن شدن حقیقت مشکلی داری؟
United States
...
Iran, Islamic Republic of
بله، واسه امثال شما نیازه
Romania
در عرف رسانه ای تکذیب نکردن به معنای تایید کردنه!
کمی در زمینه رسانه مطالعه کنید.
Iran, Islamic Republic of
..
Romania
آمريکا توانایی جنگ افروزی علیه ایران را ندارد
کاخ سفید می داند جنگ علیه ایران، سرتاسر منطقه را به آتش خواهد کشید و پایان آن به دست آمریکا نخواهد بود.
Romania
آمریکایی‌ها ریشه فساد هستند
Romania
اسکورت نفتکش انگلیسی در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی سلطنتی

19 تير 1398 ساعت 13:02

نشریه «تایم» گزارش داده است که یک کشتی جنگی نیروی دریایی انگلیس در حال اسکورت نفتکش های انگلیسی در تنگه هرمز است.

به گزارش جبهه جهانی مستضعفین، نشریه «تایم» گزارش داده است که یک کشتی جنگی نیروی دریایی انگلیس در حال اسکورت نفتکش های انگلیسی در تنگه هرمز است.
Romania
مواظب مین های معلق و آزاد باشن خخخ!
رضا
Iran, Islamic Republic of
بابا جهان نيوز مگه خوابى ؟! بايد مژده بهت بدم ! همين الآن سپاه يه نفتكش انگليسى رو توقيف كرد ! اى جانمى سپاه.! اى عمرمى سپاه !
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
بچه های سپاه دمتون گرم وخدا قوت،دلاورمردان ولایی دستمریزاد که همیشه نگهبان کشور ایران هستید از کنار حرم اما رضا(ع)دعاگوی همه شما ورزمندگان جان برکف سرزمینم هستم