کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امیر حیدری: معامله قرن، شیطانی است

28 تير 1398 ساعت 9:30

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه معامله قرن، یک معامله شیطانی است، گفت: طبق وعده الهی در قرآن کریم، شیطان موفق نخواهد شد و شکست آنها قطعی است.


به گزارش جهان نیوز، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره معامله قرن و نشست اخیر درباره این موضوع در منامه بحرین گفت: معتقدم هر امر خلافی که مخالف میل خداوند متعال باشد به جایی نخواهید رسید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه معامله قرن، یک معامله شیطانی است، ادامه داد: طبق وعده الهی در قرآن کریم، شیطان موفق نخواهد شد و شکست آن قطعی است.

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه معامله قرن توطئه ای است که باید جامعه اسلامی و ملت ها در مورد آن بیدار باشند، یادآور شد: مسلمانان جهان باید علیه این معامله شیطانی حضور پیدا کرده و علیه آن بایستند و خداوند متعال کمک خواهد کرد و شاهد نابودی آنها خواهیم بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به مردم سوریه تصریح کرد: دشمن از هر نوع قابلیت خود استفاده می کند و ما از قابلیت های خود به خوبی بهره می بریم.

امیر سرتیپ حیدری افزود: رژیم صهیونیستی اقدامات ناجوانمردانه و حملات کوری به خاک سوریه دارد، اما بدانند که جبهه مقاومت پاسخ به موقع و قاطعی به آنها خواهد داد.

منبع:باشگاه خبرنگارن


کد مطلب: 694896

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/694896/امیر-حیدری-معامله-قرن-شیطانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com