شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

پیدا کردن گزینه برای ازدواج به چه قیمت؟!

پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 694873
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: راه اندازان سایت‌های همسریابی مجوز رسمی برای فعالیت در فضای مجازی ندارند.
پیدا کردن گزینه برای ازدواج به چه قیمت؟!
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، انتخابی درست، اما مسیری غلط، راهی که این روز‌ها بسیاری از ما ممکن است آن را به اشتباه انتخاب کنیم و در دامی بیفتیم که پایان آن منجر به زندگی با سرنوشت نامعلوم دچار شود؛ البته خودکرده را تدبیر نیست.

امروزه براساس آمار و ارقامی که از دفتر ازدواج و طلاق‌ها بیرون آمده با بالارفتن سن ازدواج نیز، آمار طلاق افزایش پیدا کرده و میل به ازدواج با سبک سنتی (شیوه درست) کمتر شده است و بیشتر مواقع می‌بینیم که تجرد زیستی در جامعه رواج پیدا کرده و فضای مجازی که باید نقش سرگرمی را ایفا کند، به محل کسب و کار برای دلالان عشق تبدیل شده است؛ دلالانی که گام اول کار خود را در فضای وب برداشته اند و امروزه با فراگیر شدن ابزار‌های ارتباط جمعی به دنیای شبکه‌های مجازی رسیده‌اند.

کافیست جستجویی کوتاه در فضای وب داشته باشید تا بتوانید نیمه گمشده خود را به سرعت پیدا کنید، اما به چه قیمتی؟!

سرهنگ تورج کاظمی با اشاره به فعالیت سایت‌های همسریابی و دوست‌یابی در فضای مجازی، گفت که ماموران پلیس فتا دائم در حال رصد فضای مجازی هستند و در صورت مشاهده این گونه موارد با متخلفان برخورد می‌کنند و تا کنون هم هیچ سایتی برای دریافت مجوز رسمی انجام فعالیت در قالب سایت همسریابی به پلیس فتا مراجعه نکرده است.

او گفت: این سایت‌ها مجوز رسمی برای فعالیت ندارند و از طرفی بیشتر آن‌ها با هدف کلاهبرداری ایجاد شدند و با نظر مراجع قضایی اگر شاکی خصوصی درباره این پرونده به ما مراجعه کند، به موضوع رسیدگی خواهیم کرد.

به گفته رئیس پلیس فتا تهران بزرگ راه اندازان سایت‌های همسریابی با ترفند ایجاد فضایی برای پیدا کردن همسر برای کاربران با هدف کلاهبرداری اقدام به قرار دادن درگاه‌های جعلی در کانال‌های خود می‌کنند و کاربر در زمان عضویت به بهانه پیدا شدن گزینه مورد نظرش، با پرداخت مبلغی ناچیز به داخل کانال و سایت راه پیدا می‌کند، اما از طرفی دیگر افراد کنترل کننده این کانال‌ها با در اختیار داشتن رمز دوم و شماره کارت بانکی کاربران اقدام به کلاهبرداری و تخلیه حساب بانکی افراد می‌کنند.

گفتنی است که در فضای مجازی برخی از کانال‌ها و سایت‌هایی با هدف همسریابی ایجاد شدند و به بهانه‎های مختلف اقدام به تلکه کردن کاربران می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ممد
United States
۱۰۰٪ موافق ازدواجهای موقت ۳ ماهه هستم .... هم صواب دنیا دارد و هم آخرت!!!
Iran, Islamic Republic of
احسنت، پس چی؟ برن گناه کنن؟