سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۳

۴ خط جدید به متروی تهران اضافه می‌شود

پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 694816
مدیرعامل شرکت مترو از اضافه‌شدن ۴ خط جدید به خطوط فعلی متروی تهران خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه اخیر، خط ۱۰ مترو به‌طول ۴۱ کیلومتر که نمایشگاه بین‌المللی هم در طول این خط قرار دارد در اولویت کاری قرار می‌گیرد.
۴ خط جدید به متروی تهران اضافه می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، علی امام در مراسم امضای تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، شهرداری منطقه یک و متروی تهران به‌منظور احداث ایستگاهی در نمایشگاه بین‌المللی تهران به‌منظور اتصال این مجموعه به خطوط قطار شهری تهران با اعلام خبر اضافه شدن 4 خط متروی دیگر به 7 خط فعلی اظهار کرد: به‌غیر از 7 خط فعلی، 4 خط 8، 9، 10 و 11 به خطوط متروی شهر تهران اضافه می‌شود و با تکمیل این خطوط، تمامی شهروندان مناطق 22گانه تهران با حداکثر 800 متر فاصله به حمل‌ونقل عمومی و مترو دسترسی خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت مترو با اشاره به مصوبه هفته گذشته افزود: در مصوبه اخیر مقرر شد خط 10 مترو به‌طول 41 کیلومتر که نمایشگاه بین‌المللی هم در طول این خط قرار دارد در اولویت کاری قرار گیرد و با این خط، اتوبان‌های شهید باقری، صدر و نیایش به وردآورد متصل خواهند شد.

در این مراسم، علاوه بر مدیران عامل شرکت مترو و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی، شهردار منطقه یک و افشین حبیب‌زاده نیز حضور داشتند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینقدر زیر تهران حفاری میکنند و سوراخ میکنند تا یک زلزله درست و حسابی بیاد
Iran, Islamic Republic of
لطفا ايستگاه دانشگاه شهيد بهشتي را هم به خط 10 اضافه نماييد. در تمام دنيا دانشگاهها اولويت اول اتصال به مترو هستند.(خيابانهاي اطراف دانشگاه شهيد بهشتي در روزهايي که دانشگاه بازاست، مملواز ماشين وترافيک شده است).
Iran, Islamic Republic of
اتوبان شهید صدر صحیح است