جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱۶

روایت محافل صهیونیستی از نفوذ کلام سیدحسن نصرالله

پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 694811
محافل صهیونیستی از احترام فرماندهان و نظامیان این رژیم نسبت به دبیرکل حزب‌الله لبنان خبر می‌دهند.
روایت محافل صهیونیستی از نفوذ کلام سیدحسن نصرالله
به گزارش جهان نيوز، «یونی بن مناخیم» کارشناس و تحلیلگر پایگاه خبری «نیوز 1» گفت: حسن نصرالله از آنجا که می‌داند دستگاه اطلاعاتی اسرائیل اظهارات وی را دنبال می‌‌کند جنگ روانی علیه اسرائیل به راه انداخت و گفت: مقامات اسرائیل نتوانستند پس از جنگ دوم لبنان (تابستان سال 2006) اعتماد اسرائیلی‌ها را به ارتش جلب کنند و نیز نتوانستند نیروهای زمینی خود را بازسازی کنند. با وجود اینکه سخن نصرالله چیزی جدید نبود اما وی معروف به این است که هر چه می‌گوید،‌ عمل می‌کند.

از سوی دیگر وب‌سایت مکور ریشون گزارش داد: نظامیان یگان 8200 (وابسته به اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی ) در پایان هفته نشستند و تمام کلمات و عبارت‌های مصاحبه حسن نصرالله با شبکه المنار به مناسبت سیزدهمین سال پایان جنگ دوم لبنان را ترجمه کردند.

این وب سایت افزود: عناصر اطلاعاتی اسرائیل از سخنان آقای نصرالله یا نقشه اهدافی که او ارائه کرده، هراسان نیستند بلکه سخنان او به‌ویژه عامل بازدارندگی حزب‌الله علیه اسرائیل و این که رویارو میان اسرائیل و نیروهای حزب‌الله مطرح نیست (روی میز نیست)، باید موجب نگرانی فرماندهان ارشد ارتش اسرائیل شود.

وب‌سایت مکور ریشون افزود: از سال 2000 دبیرکل حزب‌الله موفق شد جایگاه خود را نه فقط در لبنان بلکه در جهان عرب و نیز در اسرائیل تقویت کند، هیچ فرمانده یا سربازی در ارتش اسرائیل نیست که به نصرالله احترام نگذارد، کسی که با قدرت ذاتی خود یک سازمان تروریستی کوچک را به ارتش یک کشور تبدیل کرد، اسرائیل باید از دشمنی که توانایی‌های نظامی بارز خود را حفظ می‌کند، نگران باشد.

به نوشته این وب‌سایت، از زمان خروج ارتش اسرائیل از لبنان، نصرالله زرادخانه‌ای ایجاد کرده که بیش از یک سوم اسرائیل را تهدید می کند و نیز می‌تواند «رهبر لبنانی» باشد که حزب‌الله می‌تواند خسارت‌های سنگینی به اسرائیل وارد کند.

 «مکور ریشون» افزود: با توجه حساست بسیار بالای اسرائیل در مورد تلفات و خسارت‌ها، پرسش مهم در این عرصه و کارزار این است که چه کسی از آسیب‌ها بیشتر می‌ترسد؟

حسن نصرالله حتی بدون شلیک یک موشک به طرف‌های شهرک‌های شمال پیروز شد. حسن نصرالله ارتشی قدرتمند با انبارهای سلاح تمام نشدنی آماده کرده است و ما را در برابر مشکل بزرگی قرار خواهد داد.

منبع: کیهان

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بک وب سایت در پیت شد محافل صهیونیستی؟!
فراموش نکنید که اسراییل ظرف شش روز کل ارتشهای مهم عربی را وادار به تسلیم کرد و اگر قرار باشد یک روز جنگ تمام عیار - و نه موشک پرانی محدود - رخ بدهد کل جنوب لبنان را میتواند شخم بزند. واقعا چرا کوته فکرانه دشمن را این قدر ضعیف و ناتوان تصور میکنید؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
هیچ وقت از جنگ تموز یا همون 33 روزه یادت نره کوچولو!!!
Iran, Islamic Republic of
نویسنده این پیام از اون دسته آدم هایی هست که وقتی بهش تجاوز بشه در خودش عدم توانایی دفاع می بینه و فقط سعی می کنه ...!!!!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
به قول رهبر انقلاب دوران بزن در رو تمام شده ، یکی بزنه ده تا می خوره ، جنگ شش روزه مال سالها قبل بود! طرف خودش می دونه چقدر آسیب پذیره.
France
...
علی وامق
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم چرا یه عده مثل شما تا این سطح کوتاه فکر و داغون نظر میدهند؟؟؟ اسراییل مگه تعارف داره با حرب الله لبنان توی جنگ. اعتبار اونها توی جنگ ۳۳ روزه از بین رفت. بعد اینجا یه عده میخواد نمیخواستند . عزیز من برو جمع کن خودتو
علی
Iran, Islamic Republic of
تاریخ شفاهی فرماندهان اسرائیلی در مورد جنگ شش روزه رو اگر مطالعه کنید متوجه می شید که خیانت و خریت سران عرب عامل پیروزی اسرائیل بود نه قدرت نظامی اسرائیل. ضمن اینکه الان بیش از ده سال است که اسرائیل در هیچ جنگ کوتاه یا بلندی پیروز نشده.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
همه دلهابه دست خداست واگرتوباخداباشی خداهم باتوست وهمه رامطیع توخواهدکرد ورعب ووحشت را دردلها خواهدانداخت
سلمان
Iran, Islamic Republic of
يك سيد تو مقاومت داريم هر وقت صحبت ميكنه رعب تو دل دشمن ميندازه
وديپلماتهاى مملكت ما هر وقت صحبت ميكنند قند تو دل دشمن آب ميشه و هزينه براى مملكت ميتراشند
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
United States
...
Iran, Islamic Republic of
......
حسن
United States
...