پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

واکنش قطر به کشف موشک در ایتالیا

چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 694771
وزارت خارجه قطر اعلام کرد:این موشک ها ۲۵ سال پیش در چارچوب یک قرارداد نظامی، به کشور سوم فروخته شده بود.
واکنش قطر به کشف موشک در ایتالیا
به گزارش جهان نيوز، وزارت امور خارجه قطر بامداد چهارشنبه در مورد خبر کشف موشک های "هوا به هوا" ارتش این کشور در دست گروهی از نئونازی های ایتالیایی اعلام کرد؛ این موشک ها ۲۵ سال پیش در چارچوب یک قرارداد نظامی، به کشور سوم فروخته شده بود.

"لوءلوة الخاطر" سخنگوی وزارت امور خارجه قطر گفت: در سال ۱۹۹۴ میلادی، ۴۰ فروند موشک «سوپر ۵۳۰ اف» توسط دولت قطر به یک کشور دوست فروخته شد. وی از این کشور نامی نبرد.

الخاطر در صفحه توئیترش نوشت: قطر از نزدیک با طرف های ذیربط در ایتالیا و کشوری که این موشک ها را خریده در حال همکاری است.

سخنگوی وزارت امور خارجه قطر از اینکه موشک های فروخته شده در ۲۵ سال پیش، دست گروه سومی افتاده که نماینده هیچ کشور و دولتی نیست، ابراز نگرانی کرد.

این اظهارات یک روز پس از آن صورت می گیرد که پلیس ایتالیا دوشنبه شب با یورش به برخی مراکز هواداران نئونازی ها، موشک های سوپر ۵۳۰ اف ساخت فرانسه را کشف کرد که نام نیروی نظامی قطر بر روی آن حک شده بود.

منبع: ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *