پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۲

قیمت جدید مرغ؛ کیلویی ۱۲۹۰۰ تومان

چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 694761
ستاد تنظیم بازار سقف قیمت مصرف کننده مرغ را ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین کرد.
قیمت جدید مرغ؛ کیلویی ۱۲۹۰۰ تومان
به گزارش جهان نيوز، مدیر کل دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ستاد تنظیم بازار سقف قیمت مرغ برای مصرف کنندگان را ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان مشخص کرد.
 
 محمدرضا کلامی با اعلام این مطلب، افزود: در پی ارایه پیشنهادی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و پس از بررسی‌های انجام گرفته توسط سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ستاد تنظیم بازار سقف قیمت مصرف کننده مرغ را ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین کرد.

وی تصریح کرد: این اقدام در راستای حمایت از تولید حداکثری مرغ و همچنین حقوق مصرف کنندگان و در جهت ایجاد شفافیت در بازار این کالا انجام گرفته است.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به عرضه مرغ با قیمتی بیش از این رقم در برخی مناطق ادامه داد: هر گونه تخطی از قیمت فوق از سوی دستگاه های مسؤول مورد اقدام قانونی جدی قرار خواهد گرفت.

کلامی گفت: تولید کنندگان مکلف شدند نسبت به درج قیمت مصرف کننده بر بسته بندی کالاها و نصب اتیکت و بنر در محل عرضه اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی در مورد قیمت ها از ملزومات تدوین شده در این حوزه است، بیان کرد: همه حلقه های زنجیره تولید مرغ نیز مکلف هستند نسبت به صدور فاکتور رسمی اقدام کنند و در این راستا با همکاری دادستانی‌های کل کشور، دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها و سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها، بازرسی اتاق اصناف و اتحادیه ها، عهده دار مسؤولیت نظارت بر اجرای این مهم هستند.

منبع: خبرآنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جوبین
Iran, Islamic Republic of
اشتباه می کنی، 14900 تومنه.
Iran, Islamic Republic of
خيلي جالبه دلار تو مملكت ميره بالا همه چيز از شير مرغ تا جون آدميزاد به تبع آن ميره بالا. وقتي مياد پايين هيچ اتفاق خاصي كه نميفته به كنار تازه باز هم همه چيز گرونتر ميشه. من نمي‌دونم اين چه اقتصاد و مديريتيه. آقاي دولت داري چيكار مي‌كني...... لااقل مي‌گذاشتيد اين يك افتخار (ارزوني مرغ) براي آقاي وزير جهاد كشاورزي مي‌موند.