کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در واکنش به اظهارات نژادپرستانه ترامپ علیه زنان کنگره؛

شهردار فیلادلفیا: ترامپ هم باید به جهنم بازگردد

26 تير 1398 ساعت 11:19

شهردار فیلادلفیا در واکنش به اظهارات ترامپ در مورد چهار نماینده زن دموکرات کنگره گفت: رئیس‌جمهور آمریکا باید به همان جایی که از آن آمده، یعنی جهنم، بازگردد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، «جیم کنی» شهردار فیلادلفیا مرکز ایالت پنسیلوانیا ضمن انتقاد شدید از عملکرد رئیس جمهور آمریکا، جزئیات طرح جدید کمک به پناهجویان غیرقانونی را اعلام کرد که با خطر اخراج از این کشور روبه‌رو هستند.

شهردار فیلادلفیا که سابقه‌ای طولانی در انتقاد از رئیس جمهور آمریکا دارد، به اظهارات ترامپ در مورد چهار نماینده زن دموکرات کنگره واکنش نشان داد. ترامپ در اظهاراتی خطاب به آن‌ها گفته بود «باید به همان جایی برگردید که از آن آمده‌اید.»

وی افزود: «حرف‌هایی که ترامپ اخیرا به زبان آورد و گفت چهار شهروند آمریکا باید به همان جایی برگردند که از آن آمده‌اند نشان می‌دهد او یک احمق است چرا که نمی‌داند این شهروندان در دیترویت‏، شیکاگو و نیویورک به دنیا آمده‌اند و مشکل دقیقا همین جاست.»
«جیم کنی» در پایان اظهارات خود گفت: «اگر روزی قرار باشد ترامپ به جایی برگردد که از آنجا آمده او یقینا باید به جهنم بازگردد.»

دونالد ترامپ روز‌های یکشنبه و دوشنبه توییت‌های توهین آمیزی در انتقاد از زنان دموکرات کنگره منتشر کرد. ترامپ در این توئیت‌ها از زنان دموکرات کنگره خواست به کشور‌های خود که مملو از انواع جرم و جنایت است، بازگردند.

رئیس جمهور آمریکا نوشت: چرا آن‌ها بازنمی‌گردند و مکان‌های آلوده به جرمی که از آنجا آمده‌اند را اصلاح نمی‌کنند؛ سپس می‌توانند بازگردند و به ما نشان دهند که چگونه باید این کار را انجام داد. این مکان‌ها بدجور به کمک شما نیاز دارند، باید هر چه زودتر عازم شوید.
این اظهارات ترامپ مورد انتقاد مقامات و نمایندگان آمریکایی قرار گرفت.


کد مطلب: 694712

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/694712/شهردار-فیلادلفیا-ترامپ-هم-باید-جهنم-بازگردد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com