جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کارگردان گاندو: حاضرم تا آخر عمرم تحریم شوم

چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 694683
ما راضی به این نیستیم که خانواده بزرگ تلویزیون محدود شوند و این هم یکی از ترفندهای نفوذ است که می ‌خواهند ما را مقابل دیگران قرار دهند.
کارگردان گاندو: حاضرم تا آخر عمرم تحریم شوم
به گزارش جهان نيوز، جواد افشار کارگردان سریال گاندو نیز در مراسم تقدیر این سریال گفت: صحبت درباره مسائل مربوط به نفوذ و سیاست‌ها زیاد شده است متاسفانه در این هیاهو ابعاد هنری سریال گم شد. این سریال تجربه جدیدی در سریال‌سازی ما بود و پدیده جدیدی بود. در عصر حاضر تمامی افرادی که قدرت رسانه‌ای دارند از قدرتشان استفاده کردند اما ما در این بخش غفلت کرده بودیم.

افشار در ادامه بیان داشت: ممکن است به خاطر کم تجربگی در این عرصه نقطه ضعف‌هایی هم داشته باشیم. این کار جزو معدود کارهای بسیار سخت و پیچیده بود و خدا را شکر که دوستان پشت دوربین و تهیه کننده ما را حمایت کردند که آنچه حق مطلب است ادا کنیم. وی ادامه داد: برای حفظ ساختار به ریتم مناسب و ... مجبور بودیم در هر قسمت بالای 500 پلان داشته باشیم.

وی درباره تحریم مالی صداوسیما در روزهای گذشته گفت: اگر قرار است کسی تحریم شود ما هستیم نه افرادی که هیچ نقشی نداشتند. ما راضی به این نیستیم که خانواده بزرگ تلویزیون محدود شوند و این هم یکی از ترفندهای نفوذ است که می ‌خواهند ما را مقابل دیگران قرار دهند. گرچه بارها صداوسیما تحریم شده و فکر نمی‌کنم این تحریم موثر باشد. حاضرم تا آخر عمرم تحریم شوم و در خانه بمانم اما دوستانم در صداوسیما تحریم نشوند.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *