سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۳
۶

حمایت قاطع جلیلی از مواضع وزیر بهداشت

سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب: 694620
اگر وزیری عزم جدی برای مبارزه با فساد در حیطه مسئولیت خود را دارد، باید مردم و ارکان نظام را در کنار خود ببیند تا با پشتیبانی آنها در این مبارزه موفق شود.
حمایت قاطع جلیلی از مواضع وزیر بهداشت
به گزارش جهان نيوز، عصر امروز دکتر جلیلی در حاشیه نشست با دبیران کارگروه های تخصصی دولت سایه اعلام کرد: باید از مواضع ضد فساد در وزارت بهداشت پشتیبانی کنیم.

نماینده رهبرانقلاب در شورایعالی امنیت ملی در این جلسه خاطر نشان کرد: همچنانکه آحاد جامعه وظیفه دارند به تایید، تصحیح و تکمیل روند ها کمک نمایند، ما نیز موظفیم از رویکرد های صحیح پشتیبانی و رفتار های درست را تایید کنیم.

وی افزود: اینکه وزیر محترم بهداشت اعلام میکنند که عزم مبارزه با اخلاگران و سودجویانی را دارند که با فرصت طلبی قصد اخلال در نظام سلامت کشور را داشته‌اند، این موضع وزیر یک رویکرد درست است که باید از آن حمایت شود.

دکتر جلیلی در این باره توضیح داد: اگر وزیری عزم جدی برای مبارزه با فساد در حیطه مسئولیت خود را دارد، باید مردم و ارکان نظام را در کنار خود ببیند تا با پشتیبانی آنها در این مبارزه موفق شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درخصوص وزیر بهداشت اظهار داشت: من شناخت فردی از آقای وزیر ندارم اما این رویکرد ایشان مغتنم بوده و باید به کمک شود.

دبیر سابق شورایعالی امنیت ملی افزود: اگر دستگاهی که متولی سلامت کشور است مدعی فساد و اخلال در امر حیاتی و مهمی چون دارو و تجهیزات پزشکی میشود، مجلس، قوه قضائیه و دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی همه باید کمک کنند تا چنین فساد مهمی ریشه کن شود.

وی همچنین گفت: کارگروه نظام سلامت دولت سایه نیز آمادگی دارد تا یافته ها و پیشنهادهای خود را در این زمینه ارائه نماید.

گقتنی است دکتر نمکی، وزیر محترم بهداشت دولت دوازدهم در نشست اخیر خود با جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام کرده بود: «جو سنگینی را تحمل کردم و میکنم، حتی زن و بچه من به تخریب و مرگ تهدید می‌شوند. شبکه رانت، فساد و انحصار به هزار و یک رنگ از جیب این ملت ارتزاق کرده اند. از پیگیری، شناسایی و افشاگری علیه آنها عقب نشینی نمی‌کنم. یک جریان از بیرون وزارت بهداشت هدایت می‌شود و عده ای تطمیع می کنند که اتفاقا من را مصمم تر کرده تا با جدیت و سرعت بیشتری برخورد کنم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
زود جو زده نشوید،اولا که فعلا درحد حرف است ثانیا مگر کشتن به همین راحتی هاست آنهم زن وبچه یک وزیر دولت
Iran, Islamic Republic of
آره عزیز به همین راحتی هاست به راحتی میترا استاد توسط محمد علی نجفی
بد اوضاع احوالی شده
Iran, Islamic Republic of
یعنی میترا استاد هم وزیر بود یا اینکه نجفی دستگیر نشد
یا دانسته نشد که نجفی قبلا چه کاره بود ودوستانش چه کسانی هستند
Iran, Islamic Republic of
به قول خاله جاریه تو سریال مختار "هزار تا ابن ملجم تو صف هستند"
یک آدم را شستشوی مغزی می دهند از جون خودش هم بگذره برای ترور. مگر امام جمعه همدان چه طوری شهید شد؟
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
همه آحاد ملت و مردمي كه ضدفساد هستند با رويكرد اقاي وزير موافق اند و از ايشان حمايت مي كنند. سست نشو آقاي وزير ونترس كه خدا با اهل تقوي و صابران است. محكم و استوارتر از قبل به مسير برخورد با فساد ادامه بده و هرجا لازم شد اعلام كن كه مردم حامي شما ورود كنند. ياعلي